ponedjeljak, 7. studenoga 2011.

Can we TALK about style

INSPIRACIJA STIŽE BEZ UPOZORENJA.
Gabriel Garcia Marquez



The question of style is now represented as well as policy!  What exactly is STYLE? The rule of fashion styles should be in a pattern or are we permitted to continue in everydays outfit to add our own "handwriting"!
Every day is a new inspiration ... every day is another day!
I simply enjoy to play with fashion on my own way! Everyone should do that! 


Little black book of style -Nina Garcia























Stop believing in fairy tales:

Photos: Kristijan Kro 

 My outfit: coat- design by me, bag- DIY, belt - vintage, hat - NY, tights - gift

 Enjoy your autumn days! 

Love u all, Manuela :*

 

 

 

Broj komentara: 11:

  1. Kako jednostavno i ljepo...kao i uvjek :)


    http://www.embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme kaputić ti je savršen ... i mislila sam da je tvoja kreacija ... odiše mi na tebe :))
    A onaj quote I love people who can make me laugh when I don't even want to SMILE ... SAVrŠEN!!

    Pozdrav, do čitanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotkice divne od prve do poslednje!
    A kaput, uff..! I cipelice! I sesiric! Ljuuuubav! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo si lepa :)
    Predivan mi je u stvari ceo post <3

    OdgovoriIzbriši
  5. super izgledas i super mi je taj grafitima iscrtan zid!
    a sto se tice stila i potrage inspiracijom,ne treba se samo tu zaustaviti,na klasicima,tipa modnih ikona itd..inspiracija je bukvalno svuda oko nas...na zidu,asfaltu,cvecu ma svuda...to je tako sa umetnicima ,sve bukvalno u trenutku moze da te inspirise da stvore nesto,zato je najglupse pitanje,koje inace dizajneri mrze,kada nekreativni novinari koji ne shvataju tu najjednostavniju istinu,pitaju "sta je inspiracija za novu kolikciju"..pa sve,ne mozes znati sta je konkretno....:))

    OdgovoriIzbriši
  6. DIvni ste! Hvala puno na lijepim komentarima!
    @nikolevna...apsolutno se slažem s tobom...inspiracija je sve...baš sam i sama nedavno u jednom od postova rekla da mi inspiracija jdnostavno dolazi u okruženju...kroz glazbu, ljude, emocije...Merilnka je slučajno tu...jer me u tom trenutku ponijela ta njena slika, pa sam je ubacila u moju priču! Sve vas ljubim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka cast za kaputic :)) bas je lep! A torbica mi se puno svidja, bas je zacinila kombinaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubeee! Divan post, i ti si prava inspiracija meni:)
    Jako mi se svidja prva fotka sa tekstom. A tek ti...Kiki je divno pofotkao pravu frajersku kombinaciju :)
    P.S. Košuljica čeka pravi tren da bude savršeno pofotkana :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Vеry dеscriptiѵe artіcle, I enjoyed
    that a lot. Will there be a part 2?
    My web site: mouse click the next document

    OdgovoriIzbriši