ponedjeljak, 7. ožujka 2011.

"KADA PADNU MASKE"

Prošao je i ovaj vikend, a pripremali smo ga 2 mjeseca. Iako je iza nas...divno smo se provele i družile! Naime, organizirala sam sa prijateljicom Ivom sa kojom imam udrugu moda.mladih mali program koji smo nazvale "KADA PADNU MASKE".

Moja melankost, direktorica Turističke zajednice Ankica i Iva
Program je bio osmišljen kao inspiracija na karneval, sa modnom revijom haljina veselih boja tematskih vezanih za sam naziv i SHOWROOMom mladih dizajnera i umjetnika koji su predstavili svoje radove.
Tom prigodom organiziran je izbor zaštitnog lica udruge moda.mladih koja će raditi modne kampanje, snimiti modni spot i krasiti city light plakatima za najavni program moda.mladih 3 koja će se održati u lipnju.

Iva Magdić modna dizajnerica u svom izložbenom kutku

Nera Kovačević (desno) sa svojim timom CURKE DIZAJN u svom SHOWROOMu

Detalji sa CURKE DIZAJN ponude



Moram se samo pohvaliti da sam postala vlasnica preslatke roze curke broša sa ove slike iznad! HVALA NERA!


Sonja Jug sa svojom kolekcijom majica

Ja u akciji fotkanja SHOWROOMa i druženja s umjetnicima


Remenja i nakit dizajnerica Ivane Kuzminski i Mihaele Sakać

Nera Kovačević i ja u SHOWROOMu

Žirafice naušnice design by Nakitarna Izlog
Dizajnerice Iva Šimunović i Ivana Kuzminski
U showroomu je bilo lijepo i ugodno. Dizajneri su razgovarali, družili se i razmjenjivali ideje i iskustva. Meni je posebno drago vidjeti ljude koji rade isti posao, a odišu kolegijalnošću i divnim karakterima.

A sada se prebacujemo u backstage gdje su tekle pripreme za program:


Kristijana Pižir, vlasnica frizerskog studia "KRISS" sa modelima Ines i Ivanom
Ines i Ivana sa fizurama za reviju Ivane Kuzminski

Dizajnerica Ivana Kuzminski ovu je kolekciju predstavila na prošlom Dreft Fashion Weeku u Zagrebu koji je bio održan krajem studenog prošle godine. Tamo sam imala prilike vidjeti Ivanine kreacije i dogovoriti s njom suradnju. 

Ovo je glazba sa te revije:



Ines
Kristijana i ja u backastageu

Mirna i ja u backastage-u
Šminkanje modela za reviju




U backastageu je uvijek MRAK! Svi su unatoč poslu dobro raspoloženi. Za ovaj event bio je izabran BEAUTY make up za kandidatkinje izbora zaštitnog lica i make up inspiriran kineskim teatrom za revije Ive Magdić i Ivane Kuzminski. Znači; istaknute i izvučene obrve, lagano žuto sjenilo i srcolika crvena usta.

Vizažistice sa modelima
Svakako moram pohvaliti naše vizažistice Ivu Vratić, Dariu Šeremet i Maju Renić za izvrsno odrađen posao (KAO I SVAKI PUT) i Frizerski studio "KRISS" vlasnice Kristijane Pižir, koja je prošle godine bila proglašena FRIZEROM GODINE.

Iva i model
Modeli i ja
Mirna i ja se glupiramo u backstage-u
Dizajnerica Slađana Buljan i ja
Zatim smo se malo prebacili na pozornicu gdje su kandidatkinje za izbor zaštitnog lica imale fotosession koji je radio moj dragi- Kristijan Kro! Mi smo mu povremeno uletavale i ometale ga,pa je to poprilici ovako izgledalo.

Iva i ja s malo poziranja
I malo glupiranja
Nera Kovačević sa svojom kreacijm koju nosi Mirna
Nas dvije
Još malo nas
Naime Mirna je nosila haljinu koja je bila prijavljena za natječaj na temu "KADA PADNU MASKE" koja je na kraju večeri i proglašena pobjedničkom i najorginalnijom kreacijom koja je predstavljala priču o jednom ženskom ormaru! Kreirala ju je kao što sam već navela Nera Kovačević.

A sada slijede fotografije sa sessiona: FOTOGRAFIJE: Kristijan Kro

Andrea Pongrac/foto:Kristijan Kro
Andrea Pongrac
Monika Hrastić
Paula Delić
Adriana Filaković
Katarina Kalčić - pobjednica natječaja za zaštitno lice moda.mladih 3
Mirna Ažić (naša Mirna)
Mirna
Mirna
Kasandra Kapitan Krompić
Dora Jagodić
Mirna
I za kraj par fotkica s revija Ivane Kuzminski i Ive Magdić.
Iva Magdić nam je predstavila svoju kolekciju inspiriranu Dalekim istokom, koja nas je oduševila koreografijom, glazbom i modelima. 

Ovdje možete pogledati isječak iz VIJESTI o samom eventu: 


Marija Dujmović u modelu Ivane Kuzminski

Ivana Božić u modelu Ivane Kuzminski
Tatjana Dojder u modelu Ive Magdić

Ines Spielberger u modelu Ive Magdić
I za kraj glazba s revije Ive Magdić


Sve vas voli Manuela!

3 komentara:

  1. Hi there, You have done a great job. I'll definitely digg it and personally suggest to my friends. I'm sure they will be benefited
    from this site.
    my webpage: old holborn blog

    OdgovoriIzbriši
  2. It's going to be finish of mine day, but before finish I am reading this enormous article to increase my knowledge.
    Look at my site ... golden virginia

    OdgovoriIzbriši
  3. Good day! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoying your blog
    and look forward to new posts.
    Feel free to surf my web blog : tattoo removal cream

    OdgovoriIzbriši