ponedjeljak, 28. veljače 2011.

We can`t stop it

Dakle, moderna tehnologija nam je dozvolila ne samo da možemo letjeti u svemir, biti umreženi i stići avionom iz Zagreba u Split za pola sata, nego i zabilježiti mobitelom sve trenutke, predmete, prijatelje i najdraže ljubimce i podjeliti ih odmah sa prijateljima na facebooku. 
Nisam mogla odoljeti trenutku koji me ponio i želim podjeliti sa vama što sve Mirna, Sanja i ja slikamo, a da nije vezano uz naše poslove nužno :)



Volim spontanost kod mojih prijateljica i kod večine njih me vesele njihovi postovi, misli i fotke na facebooku. Ne ostavljaju glupave komentare tipa: "Nisam još stigla jesti ništa!" ili "Došla sam s posla!", pa očekuju da to netko lajka ili komentira. Mirna obično kritizira politiku, ruga se poslodavcima koji pitaju gluposti na razgovoru za posao, nađe uvijek dobre citate, vintage sličice i stavlja slike stvarčica koje kupi ili svoju preslatku mopsicu Fridu.

Mirna s novim našnicama

Mirna i nova frizura

Mirnina dilema da li da kupi ove tenisice

Mirnin božićni poklon

Mirnina pozivnica za event moda.mladih 2

Mirnin rođendanski poklon
Frida sa mašnom koju joj je sašila Mirna

Mirna u zemlji preslatkih "obuvala"

Nezaobilazna šalica kave

Ljetne obuvalice

Mirna preobražena za potrebe snimanja

Naušnice u najdražem leopard uzorku
Njen je profila prava antistres terapija ! Volim što sve slika i uvijek to nadopuni tekstom od kojeg ti se toliko smije, pa ju volim još više!
Sanja se ne voli slikati,ne znam zašto, ali nek joj bude! Morat ću je toliko forsirati dok ne poklekne! :P 
Najdraža mi je dok poludi pa napiše post od 500 riječi, kritizira one koji se prave pametni, a to nisu ili moli da joj ne šalju zahtjeve za farmu, kupus, piliće, It Girl, bla, bla bla... Super je! :) 
Njaviše slika svog pekinezera Bucka i detalje s putovanja ili nakit i torbice koji izrađuje!




Ogrlica made by Sanja

Sanja i Bucko u ljubavi :)
Torbice made by Sanja
Bucko
Bucko
Sanja uči skijati
Retro Bucko

Alkohol na skijalištu
Bucko sa prijateljicom
Sanjini specijaliteti
Udobne obuvalice

Sanja uslikala Mirnu na snimanju svoje kolekcije
Sanja na godišnjem

A ja? Ja sam kao iz one reklame za Ožujsko pivo: JA SLIKAM SVE! :)  Volim zabilježiti trenutke s najdražim ljudima, s putovanja, druženja. Čini mi se da je svaki trenutak važno zadržati ne samo u mislima, nego i u vidljivom obliku! Želite li vi to? Važno je zapamtiti male stvari, jer one svijet čine ljepšim i stvarnijim! Sretna sam jer imam privilegiju biti okružena divnim ljudima, jer sam iako mnoge stvari nisu baš sjajne SRETNA! 


Pogled iz aviona


Najdraža topla čokolada sa šlagom
Najdraže biće- moj pas Lota
Naša ljubav
Moj radni stol- nizostavni kava i slatkiši
Spa tretman sa fredicom
Rolanje
Obožavane bebe
Privjesak medo koji putuje sa mnom
Ludovanje
Trenutci s prijateljima







Omiljena kava - 11 kn
Mars čokoladica - 6 kn 
Nove role - 988 kn 
Najdraža šalica - 12 kn 
Maska za lice - 45 kn 
Lak za nokte - 20 kn 
Druženje s prijateljima, poljupci voljene osobe, zagrljaj roditelja, ljubav u očima najdraže životinjice NEPROCJENJIVO!
 
I za kraj sve vas koji možete i koji imate prilike pozivam na "SHOWROOM DIZAJNERA" i program koji će se taj dan održati:




Voli vas sve Manuela!

3 komentara:

  1. Aaa, divan post! :D
    Gledajuci Mirnine slike vec posle 3 kontam koji joj je omiljeni print :D
    Bucko je duuuusa mala! Kao igrackica je :)
    Tvoje fotke s mobilnog najvise podsecaju na moje ;) - fotka se SVE! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Marija! <3 Pretpostavljala sam da ćemo se svi naći pomalo u ovom postu! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super su slikice :D mirnin božićni poklon je wow!

    OdgovoriIzbriši