nedjelja, 17. veljače 2013.

My week with breakfast

I almost never skipping breakfast. Whether I`m traveling early or hurry to a meeting half an hour for breakfast is my moments in day.
I think that I`m going to write this topic once a month, because I have received many questions and positive commentary to pictures of my breakfast on my Facebook page (Fashion Disorder).

So there are seven days in my week full of bites I enjoy in. I try to eat rich and healthy breakfast that will give me energy for the whole day. 

Whatever you are interested feel free to ask! :)

MONDAY 
Pancakes with cinnamon and cerelas filled with nutella, orange and cafe latte


TUESDAY
 sandwich with cheese, cucumbers, carrots and pumpkin seeds on whole-wheat bread and  soy chocolate milk

 WEDNESDAY
Cottage cheese, hard boiled eggs, carrots and toast - coffee with the addition of soy milk

THURSDAY 
Pancakes of whole wheat flour with cocoa, cinnamon, coconut and oatmeal filled with nutella/  mango and banana/ cranberry tea

 FRIDAY
Pie with dried fruit, dark chocolate, nuts and cinnamon / apple / home-made apple juice and coffee

 SATURDAY
oat cereals with dried apricots, fruit yogurt and sweet cream and coffee



SUNDAY
omelette with leek and pumpkin seeds, wholemeal bread, red orange and home-made orange juice

 Kisses, Manuela

21 komentar:

  1. Mmmmmm, sve izgleda jako, jako fino! A i dala si mi isnpiraciju i da malo promjenim svoju svakodnevnu rutinu; u moj doručak ulaze: zobene pahuljice i sušeni komadići voća (ananas, papaja, grožđice, brusnica, smokva) natopljeni u vodi + cornflakes, medine i čokoladne pahuljice s običnim jogurtom (nekad i s probiotikom) i s cimetom i kurkumom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. izgleda i lepo i ukusno! dobar tek :)

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam ove tvoje fotke klope :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno, ja nikad ne doruckujem...velika greska i svi me kritikuju zbog toga.

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme Manuelice ovoo je sve mljac! <3 ja nažalost ne uživam u doručcima kao ti, to je zato jer kad idem na faks žurim pa ubacim nešto nabrzinu u sebe ili kupim u pekari neko pecivo, a kad nemam faks većinom spavam duže, a moj ručak uvijek bude oko pol 12 pa mi se ne isplati doručkovat u 10h (prije većinom nisam van kreveta) :D SVAKA TI ČAST! Možda jednog dana i ja tako, kad budem sama živjela i sebi sve kupovala i pravila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmmmmm sve izgleda fino
    sad mi se jedu palacinke, zadavit cu te :cry:

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmmmmmmm, sve izgleda super fino i zdravo! Kak super post :)

    OdgovoriIzbriši
  8. i ja nikad niste bez dorucka ne pocinjem :)

    Pratim te :)

    modejoy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. odlicno.. cak i stvari koje ne volim izgledaju primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo mi je tako super, inače nemam naviku jesti ujutro, grozna navika - moram malo uvesti sirove prehrane :)

    S.

    OdgovoriIzbriši
  11. Njaaam! Kako idem u skolu,ujutro ne stignem doruckovati kod kuce,pa na kraju zavrsim s toplim sendvicem ili kroasanom.. zbog kojih mi nerijetko poiskacu bubuljice :(

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, obozavam da spremam zdrave obroke i zaista si me inspirisala. Mozda cak i ja razmislim o pravljenju ovakvih postova. :) Njam :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je najslasniji post ikad :D! Netko je prije komentirao, a ja se moram složiti - čak i ono što ne volim mi izgleda primamljivo na ovim tvojim slikama <3

    OdgovoriIzbriši
  14. kako slasno deluje! zao mi je sto zurim na posao ujutru i nemam vremena za ovakve breakfast partyje!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja radim isto od ranog jutra, ali se nastojim probuditi uvijek dovoljno rano da stignem doručkovati! Doručak jedino preskacem ako sam baš zaspala duže ujutro ili ako je neki neplanski posao ili sastanak uletio. Inaće nikad! :)

      Izbriši
  15. Ajme presavršeno sve izgleda!!

    A.

    OdgovoriIzbriši
  16. Izgleda sve fino mmm :) samo ja ne doruckujem ali ove slike previse me privlace :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala svima na lijepim komentarima! :)Drago mi je da vam se sviđa i da vas potiće na apetit! Tko zna, možda vas koji ne doručkujete ipak "preobratim"! :)

    OdgovoriIzbriši