četvrtak, 25. travnja 2013.

Otvorenje FASHION DISORDER fashion ateljea

What do you do when you realize all your dreams have come true? - uvijek se sjetim ove rečenice iz filma Coyote Ugly. 
Moji su se počeli ostvarivati u subotu kada je otvoren atelje u kojem napokon mogu predstaviti ono što sam zaista ja - modni dizajner. Znate da je blog i pisuckanje o modi moja ljubav, ali oduvijek sam sanjala da otvorim moju malu oazu u kojoj ću raditi ono što najviše volim - predstavljati moje modne kolekcije! :) I evo me...i to u još boljem društvu...uz moju preslatku prijateljicu Marinu koja će u ateljeu biti zadužena za vizualni identitet i konzultacije sa dizajnerima modnih dodataka. 
Naziv je ateljea bio nekako logičan izbor - FASHION DISORDER!!! <3 
U njemu će se osim mojih krekacija moći pronaći i modni dodatci, cipele i torbice kao nadopuna mojim kolekcijama. Bit će ovdje pravo mjesto za guštanje uz kavicu i modu! A kako je bilo na otvorenju uvjerite se sami! 


Najdraži kolačići - macaronsi, muffinsi i čoko kuglice i vino našeg sponzora Feravina
Blogerice i kreativke na okupu
Mali uvod prije otvorenja <3
Suze radosnice
Gosti na otovrenju Fashion Disordera
Moja Vlatkica sa frendicama uz čašicu vina
Jelena i Antonija koje su sve uvele u otvorenje
Moja Marina u suknji iz moje nove kolekcije sa bratom i ekipom
Moji slatki gosti:  moja preslatka Marina iz Lukabu LKB, Šiki i Ružica 
Marina isprobava jaknicu iz nove kolekcije
Moje lijepe modeline u odjeći iz nove kolekcije
Tina Poster Of A Girl blog i moja Marta koja krasi zidove ateljea
Instagramiranje ;)
Ja u društvu Petre HyMy by Petra
U društvu Ružice Glam
Moje najdraže lujke - Marina i Mirna <3 <3 <3 ljubice moje
Shefovice <3
Moj outfit: 
haljina - design by me (spring collection 2013 for Fashion Disorder)
ogrlica - by Marina
cipele - New Look 


P.S.Od sada ću vas imati s rubrikom više za daviti ili zabavljati! :) Odlučite sami! :* 

Kisses, Manuela 


Broj komentara: 9:

  1. Čestitam na ostvarenju, samo napred! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. inace pratim blog redovno, ali komentare rijetko ostavljam,...a ovog puta cestitam od srca!!!lijepo je kada se snovi ostvaruju!!! puno uspjeha zelim!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam od srca! Zelim ti puno srece i inspiracije :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam ti, draga! Ovo sto sam ovde videla od tvojih kreacija jako mi se dopada! Zelim ti puno uspeha! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam draga, želim ti puuuuuno uspjeha u novom/starom poslu :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam Manči, jedva čekam vidjeti tvoju oazu kad me put nanese u Osijek :)! Bravo!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. velik dogadajj, cestitam i sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam ti od srca i zelim ti jako puno uspjeha!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo, cestitke od srca uz zelje za puno srece i uspjeha :)
    pozdravi
    anita
    http://cherryblossomtime.com

    OdgovoriIzbriši