srijeda, 16. veljače 2011.

DAN U BOJAMA

Predivna žuto-zlatna kugla koja svaki dan čini neponovljivim. Gledam ga kako kroz jutarnju maglu i rosu oboji dan i kako crveno-ljubičastim ogrtačem zagrli noć. Znala sam čekati jutro samo da mogu gledati sunce kako se poigrava nebom i uživati u zalascima sunca. Imala sam sreće i zabilježila jedan takav dan i želim ga podjeliti s vama.



Prelijepi sunčani dani, bili oni zimi, u proljeće ili ljeti, nepresušna su inspiracija za odjevne kombinacije! Meni uvijek! I još ako taj dan možeš iskoristiti za nešto lijepo; odlazak u šetnju, fotografiranje svijeta oko sebe, kave s prijateljicama ili bijega iz grada s dečkom! Neprocjenjivo! 

foto: Kristijan Kro

foto: Kristijan Kro

foto: Kristijan Kro
foto: Kristijan Kro

Mi smo se odlučili za ovu posljednju varijantu i pobjegli iz grada, uživali u vožnji, glazbi, razgovarali, smijali se i zabilježavali svaki trenutak dana koji nas je okruživao! 
Zastali smo da uživamo u šalici kave i nastavili dalje! Sunce je bilo predivno, zlatno i beskrajno! 

foto:Manuela (ja)


foto:Kristijan Kro

foto:Kristijan Kro

foto:Kristijan Kro

foto: Kristijan Kro

U tim beskrajnim trenutcima opuštanja, u glavi mi se kao u slagalice nižu ideje za odjeću koju želim kupiti, sašiti, putovanjima na koja planiram ići ove godine! Složila sam si nekoliko ideja inspiriranih glazbom i ovim našim bijegom.

Prvo COFFE TIME: obožam blejzere, svih boja i uzoraka, osobito one Vintage, rado ih kombiniram s majicom koja ima neki natpis i sa odgovarajućom suknjom. (A suknje su neizostavan dio moje garderobe). Uz to jedna velika torba; jer mi u male nikad sve ne stane, lijep prsten i slatke cipele! I to je to! 

Coffe Time- za uživanje s prijateljicama


Ova kombinacija je dosta slična prethodnoj, samo što je blejzer zamjenila kratka jaknica od umjetne kože sa puf rukavima, velika narukvica i predivne cipele s mašnom cvjetnog uzorka. 

Kombinacija za lutanjem gradom


Wild Side- obožavam jeans, volančiće i uzorke životinja na odjeći, cipelama, šalovima i modnim dodatcima. Zato je ova kombinacija idealna za mene. Blejzer sa leopard uzorkom, preslatka košulja sa izrađenim rukavima, traperice sa neobičnim kopčanjem i uz to sve ova divna torba zmijastog uzorka i sandale sa remenčićima. Neodoljivo!




Ovu kombinaciju volim najviše- podsjeća me na dane provedene u Parizu i tako sam ju s guštom složila! 
Preslatki bolero od jeansa, majica sa sitnim prugicama, presavršena suknja od čipke i uz to DKNY pismo torbica i crne sandale. UH! 



i posljednja kombinacija SUN WALK. prekrasna vintage haljinica upotpunjena gležnjačama i u mojoj omiljenoj boji šešir i torba. I mali slatki detalj - presten s krletkom! 





foto: Kristijan Kro

foto: Kristijan Kro
foto: Kristijan Kro

foto: Kristijan Kro


foto: Kristija Kro

foto:Kristijan Kro
Blejzer: Vintage
Majica: Urban Republic
Suknja: Made by me
Čarape: H&M
torbica: Miss Selfridge
Narukvice: Vintage i Accessorize

I za kraj nekoliko fotografija kojima sam zabilježila ovaj prelijepi dan: 


foto:Manuela Lovrenčić
foto: Manuela Lovrenčić

Zalazak sunca u Osijeku by Manuela
Zalazak sunca u Osijeku by Manuela

I pala je noć! 

Voli vas sve Manuela!

Most u Osijeku noću by Manuela


Nema komentara:

Objavi komentar