ponedjeljak, 5. rujna 2011.

FUN WITH THE FRIENDS

I don`t want to bore you with irrelevant writing,just enjoy the photos! Let this just be a message, to cultivate your friendship, real, virtual and just be a friends from your hearts! 

Ne želim vas zamarati nebitnim pisanjem, pustit ću da jednostavno pogledate fotografije! Neka vam ovo samo bude poruka, da njegujete svoja prijateljstva; stvarna, virtualna i budite prijatelji od srca!  
































My look: dress- made by me (DIY), clutch- gift, shoes - Stradivarius, bracelet- h&m
Photos: my boyfriend, me & Mario 



SOMETHING NEW: 





HOPE YOU LIKE IT! 
You are all my dear friend too! 

LOVE , Manuela

Broj komentara: 16:

  1. Prelepe su slike!Nema nista bolje nego kad su oko tebe pravi prijatelji:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, bas mi se svidjaju sve slike po tvom blogu, nekako veselo i pozitivno. I sareno. Krasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa nova majica,jedva čekam kombinaciju :) A.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicne su fotke. A icrne sandale ubijaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :* najoriginalnijoj ženi na svijetu od nine i marca

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe slike i divna ti je haljina!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. veseloooo...:) medolino je presladak onako izvrnut...gnjav-gnjav... :) tvoja haljinica je sjajna i torba of course! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. slikice su ti predobre.... :))

    vidi tog mede slatkog... :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Cool fotkice, lijepi outfiti!

    P.S.Drago mi je da si za, evo pratim te! Čitamo se!;)

    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš ste divni! Hvala vam svima! JAko mi je drago da vam se sviđa haljinica! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. slike su bas lijepe.a haljinica je skroz med i sandale!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divni ste, draga :))) Jako lepe slike :D Mislim da sam ti vec hvalila sandale, ali evo zasluzuju jos koji put da ih pomenem, medene su! <3 :)))
    Ove stvarcice na kraju izgledaju super cute, posebno H&M narukvica :))

    OdgovoriIzbriši
  13. ti si napravila haljinu!? wow ženo! ti si pravi majstor! odlične fotke

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala Anja, Marija i Ana!
    @Ana - žuljala sam dupe na fakultetu dizajna odjeće, pa bi bila sramota da ne znam napraviti haljinu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Taman sam zinula na tu tvoju divnu zutu haljinu, a onda sam videla da je DIY! Juuuu, svaka cast! :)

    OdgovoriIzbriši