četvrtak, 1. prosinca 2011.

One my day


Jutro na mom prozoru...
Najdraža pjesma danas...


Vrijeme u mom home office-u...

Nešto novo iz moje jesenske kolekcije...
*pictures from collection* 



Clanci o mom radu koji su objavljeni ovaj tjedan na portalima:
Blogger`s intervju

Female.hr
- ovaj članak sa Female.hr sam sama pisala 
 
stanka za rucak...

 nešto novu u mom ormaru...







Trenutci opuštanja uz fotografiju...





Portret koji mi je uslikao dragi prijatelj Saša...


KISS, Manuela 

 

Broj komentara: 19:

  1. krasota, bravo za tebe, ideš samo gore i gore... the sky is the limit ;-D

    OdgovoriIzbriši
  2. awww. kod tebe su postovi uvijek inspirativni i slatki

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne, divne, divne su ti stvari (posebno ta mala crna haljina <3)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa ovaj post, odličan je! I fotke su krasne! :))


    xoxo
    Antonia

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam na divinm komentarima i potpori! Drago mi je da vam se sviđa i iskreno me veseli kad kažete da su mi postovi inspirativni. Sretna sam jer tako utječem na vas! Ljubim!

    OdgovoriIzbriši
  6. super su mi sve novosti iz ormara, moj odabir su bila ista dva prstena :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prva fotka nove kolekcije - bomboncic! :D Kao i new in stvarcice ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe slike, baš mi se sviđa kako si uspela da nam dočaraš jedan tvoj dan :)

    OdgovoriIzbriši
  9. pa mislim fenomenalno~!!! ne znam sta pre da ishvalim,jer je sve za pohvalu,ima toliko toga~!!! obozavam! evo sad i intervjue pod obavezno da procitam!!

    OdgovoriIzbriši
  10. cek bre,ti si dizajnerka?? pa kako mi je to proletelo..? svasta...moja greska!

    OdgovoriIzbriši
  11. Gledam post i mislim ima li kraja divnim stvarima :))

    OdgovoriIzbriši