petak, 6. travnja 2012.

Feel`s like spring

Poslije hladne zime uvijek sa nestrpljenjem očekujem proljeće, obožavam šetnje, miris rascvjetanog drveća i proljetno sunce. Često zbog obaveza moram propustiti lijepo vrijeme, pa hvatam svaki slobodan trenutak za boravak u prirodi.
Međutim uskoro ću vas razveseliti sa fotografijama jednog editoraijala na kojem radim i sa kratkim modnim filmićem.
Moj aradni prostor je obojan šarenim tkaninama, skicama i miriše na ljubičice. A danas dijelim sa vama jedan moj proljetni dan u kojem sam uživala i dio probnih fotografija za novu kolekciju!


My outfit: jacket - topshop, t-shirt - stradivarius, jeans - pull&bear, ankle boots - ny, bag-no brand



Now I`m working on: 


Kiss for you all! 

Manuela

Broj komentara: 12:

  1. Woooow, prekrasne su ti slike! Baš inspiriraju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se ono sto vidim...
    Da li je moguca ona fotka sa brdovima???

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lepe slike, prva mi se baš baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne su slike! Hvala ti na posjetu,pregledala sam par postova i bas mi se sviđa! Evo sad si na mojoj bloglovin listi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, sesiric mi je meden! ;))
    Slicice su predivne - najbolje su mi 1, 4, 11. i 12. :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti prepoznajes kod mene mesta gde sam se slikala, tako ja prepoznaje u mom rodnom Osijku. <3
    Drava, viseci pesacki most, katedrala.Osijek mi je divan, sa puno zelenila i starog drveca!!
    Hvala na komentaru, pratim too ~~))

    OdgovoriIzbriši
  7. sve je ljepše u proljeće :) izgledaš kul, pogotovo ova slika di uživaš u suncu :*

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasne fotke! sviđa mi se boja tvojih hlača :D puse!

    OdgovoriIzbriši
  9. fotke su uvijek predobre :) a kombinacija mi je bas kul!!veselim se novom editorijalu pogotovo kad cujem da je sarenilo u pitanju :)

    OdgovoriIzbriši