srijeda, 11. travnja 2012.

PRVO DARIVANJE NA BLOGU

Drage moje djevojčice!
Trebalo mi je malo vremena da vidim kako želim napraviti moje prvo darivanje ovdje! Oni koje me prate i na mom radnom profilu i na stranici znaju da je tamo već bilo mnogo darivanja za sve one koji prate EYOS design by Manuela Lovrenčić.
Željela sam svakako da prvo darivanje bude nešto iz moje kolekcije, a nikako nisam mogla odlučiti što, pa se sve skupa oduljilo! Nemojte mi zamjeriti!
Budući da su ove moje majičice na mnogim djevojkama koje ih inaće nose proputivala već mnogo toga i bile u mnogim zemljama od Japana, Tajlanda, Engleske, Nizozemske, Kanade, vrijeme je da jedan novi model iz moje kolekcije doputuje i do nekog od vas. Ono što na njima uz neku moju prepoznatljivu ideju želim zadržati je originalnost i zato je svaka od njih UNIKAT i tako želim i da ostane! Darujem vas s majicom od finog pamuka, veličine 36/38, a može je obući i manji 40. A pravila su sljedeća!



PRAVILA: 

1. Darivanje vrijedi za čitateljice sa područja Hrvatske, Srbije, te Bosne i Hercegovine.

2. Darivanje će trajati od danas 11.04. do 26.04.2012. do 22 sata.

3. MORATE napraviti sa majicom u privitku  kombinaciju na trendMe portalu trendMe  ili na Polyvore) i staviti link u komentar.

PRIVITAK ZA KORIŠTENJE 

4. Molim vas da napišete svoju mail adresu u komentaru  i morate me pratiti javno preko GFC i navesti pod kojim me imenom pratitv (inaće neću priznati vašu prijavu)


5. Pobjedničku sliku ćemo izabrati Ana Mandekić sa bloga ( Maybe`s New start ) i moja malenkost Manuela Lovenčić. 

6. Svatko može sudjelovati sa JEDNOM kombinacijom i  JEDNOM prijavom, svi koji neće poštivati ova pravila bit će diskvalificirani!
POBJEDNICA ĆE BITI OBJAVLJENA 28.04.2012 na blogu i na mojoj facebook stranici:
Fashion Disorder

Svima želim puno sreće u ovoj modnoj igri! A ako imate bilo kakav problem u vezi s igrom ili pitanje oko kojeg mogu pomoći slobodno me kontaktirajte na mail: simone.eyos@gmail.com

Broj komentara: 16:

  1. Jeeeeej :)) Odličan poklon!! I super zabavni giveaway

    OdgovoriIzbriši
  2. krasan poklon *.*
    samo šta ja ne mogu stat u njega :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek se možeš igrati pa poklonit nekom tko ti je drag! nemam ja ništa protiv IZ RUKE U RUKU , pogotovo u dobroj namjeri! :) <3

      Izbriši
  3. Bravo Manchi..kao i uvijek mrak stvarčice...i prekrasna majčica...blago onoj koja će ju osvojiti :)) sretno svima!!! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.polyvore.com/cgi/app
      http://www.trendme.net/Napravi-modnu-kombinaciju-s-Jeans/MzE0NTgwMjI4MA,,.html
      http://www.polyvore.com/cgi/app

      Izbriši
    2. Mila...pustila si mi linkove na stranice, bez sličica! AKo trebaš pomoć javi mi se na mail, rado ću pomoći!
      * ispuni molim te ove prazne kučice iznad posta:
      mail adresa:

      GFC:

      i link u kućicu ispod toga!

      Izbriši
  4. giveaway je zaista divan ali ja sam toliko zaokupljena obavezama da samo stignem svratit napiskarati nesto i pogledati svoje najdraze :) propustam ovaj ali prosirila sam prijateljicama da zaigraju :* sretno svima! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. evo mog rada, nadam se da je sve dobro jer prvi put radim u polyvoru! :))

    http://myfashionnook.polyvore.com/

    mail: mateaa24@gmail.com
    pratim te pod imenom MY FASHION NOOK!

    super giveaway! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je kako treba! :) Hvala draga na prijavi! <3 I sretno!

      Izbriši
  6. http://www.polyvore.com/fashion/set?id=47405798

    neznam,jel sad valja? uf uf...:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi se, samo sada mi fale druge informacije
      1. tvoj mail

      2. tvoj gfc (ime pod kojim me pratiš na blogu preko googla)

      3. i ponovo ubaci link (ON JESAD DOBAR)!!!

      Izbriši
  7. Majica je prekrasna i svaka čast na darivanju, ali ja (a ni moje cice :D) ne stanu u nju pa neću sudjelovat. Samo sam htjela reći da je greškica u postu jer piše da je darivanje do 25.04. a proglašenja pobjednice je 23.04. ;)

    Pusa, Danijela ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. evo. Sandra Radovanović, sakicasakica96@gmail.com http://www.polyvore.com/lovely_world/set?id=47798580#fans

    OdgovoriIzbriši