utorak, 5. lipnja 2012.

Inspiration - JEANS SHORTS


Do you like it? What kind are you going to wear this summer? I have already purchased some interesting models, and some I will make myself! With toturials for you ofcourse!

KISSES, Manuela 

Broj komentara: 20:

  1. Obozavam ih, i volela bi da imam mrsave noge da mogu da opalim jedan jako kratak kao ovi na slici..ali ne mogu jer imam butke i vriska dupetarija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo znam kako ti je...:)...a svaki put slinim za ovim kratkim sorcevima...

      Izbriši
  2. ja sam sebi napravila jedne al ne svidaju mi se bas :) al te sa slika su cool!

    OdgovoriIzbriši
  3. evo radim si baš šesti par :D :D i čekaju se zakovice s ebaya :D :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da si vrijednica na facebooku, nisam još stigla popratit na blogu! :) Divne su sve!

      Izbriši
  4. Kupila sam jedan par i planiram da napravim neke :) Odlicne slike si izabrala .

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični su, volela bih da nađem jedan ovakav, kada sam već smotana da ih sama napravim :D

    OdgovoriIzbriši
  6. your blog is lovely! would you like to follow each other?
    www.dashandscamper.com
    x

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao predobri su svi,a meni se posebno sviđaju ovi acid washed sa nitnama :D
    Probala sam i sama sebi napraviti jedan,ali mi se raspao,valjda zbog prejake kiseline xD :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja želim cijelo ljeto u njima provesti :D!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ne da ih volim nego patim za njima!!ja cekam tvoje izrade u tim izdanjima :)

    OdgovoriIzbriši
  10. obozavam ih,steta sto mi ne stoje najbolje :( svidja mi se ovaj sa floral printom ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Love it Manuela! I am following you!
    -Kosi
    http://onecreatesoneself.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve su super! Mislim da cu ovaj tjedan napravit ovakve kao na zadnjoj slici

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve su super! Mislim da cu ovaj tjedan napravit ovakve kao na zadnjoj slici

    OdgovoriIzbriši