četvrtak, 2. kolovoza 2012.

It`s summer time, and living is easy

Day on the beach with Martina and Marley


Coffe in Garden (in Zadar) with beautiful Dina from leeloo`s store blog


sunset on Adriatic coast


DAY ON THE BEACH


my outfit: 
dress- no brand
bikini - calzedonia
hat - ny
sunglasses - New Look
bracelates- h&m, vintage, HyMy by Petra

KISSES,Manuela

Broj komentara: 18:

  1. Bas odlicne fotke :)
    Naravno, najvise mi se dopada prva, sa kucom :))

    OdgovoriIzbriši
  2. divne su fotke, ljeto mirise na sve strane ;)
    pozz
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoooo, prva je i meni najsavršenija, duša mala :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne su fotkice :D bas ti je lepa haljinica!
    Sve je tako sareno i razigrano :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne slike! Leto je definitivno najlepše godišnje doba.
    Dopada mi se kupaći kostim. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas ti je fino! Ova haljina je mrak!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima na divnim komentarima! <3 Ljubim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Thakn u darling! Following you too! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fenomenalne fotografije!
    Haljinica je preslatka
    Pratimo te, nadam se da ćeš i ti pratiti nas! :3

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasne fotke. prekrasna plaža. prekrasna ti. prekrasno more. <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa i ja sam u ovom ljetnom kolažu :DD!

    OdgovoriIzbriši
  12. wow what a beautiful tie dye dress! xx
    http://www.surfaddictfashionista.com/

    OdgovoriIzbriši