četvrtak, 23. veljače 2012.

Something RED

Ne znam kako Vama, ali nije mi do nekih velikih mudrovanja, proteklih dana bila sam zaokupljena mnogim stvarima, od pripremanja modela za novu proljetnu kolekciju i pisanja tekstova za Wannabe magazin ( za sve koji ne znaju; Wannabe magazin je najpopularniji online fashion & lifestyle magazin na Zapadnom Balkanu.) Iskoristit ću priliku i pohvaliti se da sam postala njihov suradnik što me izuzetno veseli, jer je ekipa zaista divna i puna pozitivne energije! Također sam sa bloggericom Dinom  (leeloo`s store   )
radila na zajedničkom članku prilikom čega smo se dobro zabavile! Dina, big kiss od mene! <3 
Jedan od mojih članaka možete i pročitati na stranicama Wannabe... Kad bi ljubav haljina bila !

A ostalo što se događalo, najbolje će pokazati fotografije! 

(I veliki kiss mojoj slatkoj Marini, koja mi je neki dan poklonila ove hlače iz mog outfita!) LJUBIM! 
Nadam se da će vam se svidjeti! :) 


Marina -my sweet friend
New IN 



My look: blazer- topshop, tie- no brand, t-shirt - topshop, tights - trn, bracelate- Simone desig
Photo: Kristijan Kro


LOVE U ALL, 
Manuela

Broj komentara: 19:

  1. super slike!!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. super su slike, a pantalone san snova :)
    nisam znala da i ti pises za wannabe, onda smo koleginice tamo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super su mi uvijek tvoje sličice hrane i "chilanja" po stanu, nekako su životne! outfit je maštovit i zanimljiv, a hlače su mi najviše zapele za oko, fantastične su!! Sve u svemu odličan post i jedva čekam vidjeti novu kolekciju kolegice ;)!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super fotke! prijateljica ti izgleda super, zabundana, a elegantna! a ove crvene tvoje hlače su big big like! izvrsne su, odlično stoje i super si ih ukombinirala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš fine fotke!
    a vrh mi je kuhinjska daska sa povrćem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. aa nisam znala da si i ti u wannabe :) i ja sam! sad smo kolegice :))

    OdgovoriIzbriši
  7. aaa i ja sam u wannabe-u :) sad smo kolegice :))

    OdgovoriIzbriši
  8. caj, kolaci i par dobri magazina... nema nista bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavammm tvoje postove! Totalno su zanimljivi i ne mogu da ti se ne svide!
    Tvoj stan mi se čini baš super, pun je zanimljiv detalja! <3
    Šoping! <3 Idem i ja u jedan sutraaa, can't wait!
    A ove tajicee tvoje crvene su vrh! Prelude, i ja bi!
    Pusee :*

    OdgovoriIzbriši
  10. slicice su mnogo slatke...tako vedre i inspirativne...

    OdgovoriIzbriši
  11. fotke tvog stana i hrane su mi uvijek prekjut :)
    hlace su bomba!!izgledas mi predobro :)

    OdgovoriIzbriši
  12. jao ove velvet tajice moram imati..evo tražim čitav mjesec odakle da ih naručim :D ! predobreeee su ti i fantastične fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  13. fotkice kao iz magazina, sve do jedne. mnogo si mi če-če u ovim plišanim hlačama. rijetk kome to dobro stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super fotografije,ove u mraku su haos :)
    Imas nagradicu na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Love these photos. They are just so carefree and fun!!!! Go girl. You are rocking these awesome red pants

    OdgovoriIzbriši