subota, 12. listopada 2013.

SKIN4REBELS

Moram priznati da mi je jako nedostajao ovaj moj mali kutak mog svemira, a nikako nisam uspjela pronaći pola sata, sat vremena i napisati nešto....Iskreno, fokus mi je bio na sasvim drugim točkama mog života, a iz ovog ćete posta shvatiti i zašto! :)

Kao diplomiranoj dizajnerici odjeće desilo se nešto na ćemu sam već dugo radila; nakon otvorenja mog ateljea u Osijeku, došla je nova točka na mojoj listi planova i ostvaruje se upravo! Za nešto manje od 2 tjedna, sudjelujem sa mojom kolegicom dizajnericom Marinom Jerant na Cro A Porter-u u Zagrebu. Na jednoj od najvećih modnih platformi predstavit ćemo svoju prvu zajedničku kolekciju nazvanu SKIN4REBELS.

Sama tematika je bazirana na formi trokuta i igri različitih tekstura i vrsta tkanina u monokromatskoj kolekciju sačinjenoj od jakni, haljina, suknji, tunika, bodyja, kombinezona i hlača.
Za istu smo napravile u reklamnu kapanju sa poznatom glumicom Jelenom Perčin, pa vam ovim putem predstavljam dio sa snimanja (behind the scene) i dio same kapanje! :) Nadam se da će vam se svidjeti.






                                          Dizajnerice: Marina Jerant i Manuela Lovrenčić
Kolekcija: SKIN4REBELS
Model u kampanji: glumica Jelena Perčin
Nakit: Ivana Tol
Fotografije: Joanna Paciorek
Kosa: Studio Malea
Šminka: Ivana Šabanović 


Na ovom linku možete pročitati članak o kolekciji sa Buro247.hr



Kiss, Manuela

Broj komentara: 6:

  1. kampanja je super, svidja mi se jako :) cestitam i sretno vam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam vec ove fotke i malo je reci da sve iugleda wow! Sretno cure!

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno . fotke su vrh

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedva čekam vidjeti ostatak kolekcije <3!
    Ovo što ste nam dosad prezentirale je savršeno, svaka čast cure!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalno! Sve mi se sviđa, odlična kolekcija, a i fotografije ne zaostaju.

    OdgovoriIzbriši