petak, 26. studenoga 2010.

DREFT FASHION WEEK, 1 dan


Dragi moji : )
Upravo sam se probudila nakon prvog dana provedenog na Dreft Fashion Week-u gdje sam radila u backstageu. Što da vam kažem nego- bilo je G E N I J A L N O! 
cipelice za reviju Daniele Martinović

'Moja' garderoba :)

Toliko sam se dobro provela. Kako sam dospjela tamo? Javila sam se na njihov oglas preko Facebooka koji je tražio dobrovoljce koji bi htjeli sudjelovati i pomagati 'iza piste'. Tako da sam odabrana kao pomoć u backstage-u skupa sa još 5 djevojaka sa TTF-a. Dan prije dobila sam mail od koordinatorice za koje dizajnere sam ja zadužena. 
Cipele za reviju Daniele Martinović
 Daniela Martinović
 
Moja prva dizajnerica bila je vrlo draga i simpatična Daniela Martinović. Kad smo se skupile, koordinatorica nam je pokazala gdje se nalaze 'naši' dizajneri i objasnila nam koji su naši zadaci: slagati odjeću i cipele (joj što mi je to bilo teško!:), naći sve manekenke s popisa, pomagati oko njihovog oblačenja i namjestiti ako je nešto slučajno krivo. Sa 'svojom' dizajnericom sam se vrlo brzo sprijateljila jer je bila super draga, što mi je uvelike olakšalo posao:) Sve pripreme počele su već u 13.30 popodne dok je početak revije bio zakazan za 19.00h. 

Ne možete ni zamisliti koliko je to posla iza pozornice da sve bude onako kako su zamislili. Nalazila sam se u gardarobi skupa sa Louis De Gamom i Karimom Bonnetom! Sve haljine i cipele sam mogla vidjeti izbliza, možete zamisliti sreće kad su njihove asistentice počele vaditi stvari iz putnih torbi:) 
Karim Bonnet

Karim Bonnet
Louis De Gama 


 Louis De Gama

Manuela je također došla, ovaj put ne kao dizajnerica nego pomoć svojoj sestrični i prijateljici Ivi Šimunović (Gotthic Grottesque). 

Budući da je Ivina revija bila prva na redu, skupa smo pomagale obući Ivine ljepotice. Iva je garderobu dijelila s dvije super drage mlade dizajnerice Zrinkom Hudi i Ivanom Kuzminski. 
Zrinka Hudi i Ivana Kuzminski
 
 Ivanine manekenke prije oblačenja
 
Ivana Kuzminski

Ivanine haljine su me oduševile! Pitala sam da li se smijem slikati s njima a ona mi je rekla- slobodno ju i probaj! Kako u dobrom društvu i vrijeme brže prolazi, uskoro je došlo i vrijeme za prvu reviju naše drage Ive. Teško je probiti led ali Iva se držala vrlo hrabro:) Manekenke su bile predivne kao i haljine i sve je prošlo u najboljem redu.
 fotografija preuzeta s www.fashion.hr

Dizajnerica za koju sam bila zadužena bila je na treća na redu u drugom dijelu programa. Trebalo je pronaći manekenke i dovesti ih u našu gardarobu. Nakon što sam ih sve pohvatala – jer su sve nosile i ostale revije koje su bile prije, trebalo je pomoći da se djevojke obuku i odvesti ih na novu frizuru i šminku. Ta strka i trčanje, totalni adrenalin:)! Sve sam ih uspjela pohvatati i manekenke su na vrijeme bile gotove :) Danielina revija također je super prošla i svi su bili zadovoljni.
 manekenke prije revije Daniele Martinović
 posljednje pripreme pred izlazak
 
Eto, ovo su ukratko moji dojmovi za prvi put... Pisala sam iskljucivo dojmove iz backstage-a, o revijama ćemo pisati malo kasnije. Slikice koje sam stavila slikane su mojim mobitelom da prenesem malo ugođaja iz backstage-a. Manuela je slikala 'pravim' foticem i te fotografije cemo uskoro staviti.
 ja :)

 Manuela

Želim samo još jednom naglasiti da sam uživala jučer, istina da nisam skoro uopće sjedila i da sam dobila žuljeve al toliko sam se dobro zabavila, upoznala super ljude i iskreno, najiskrenije- UŽIVALA! 
                                                                                                                              Mirna

Nema komentara:

Objavi komentar