srijeda, 24. studenoga 2010.

Parlez-vous français ?



Otvorila sam neki dan na Facebooku album fotografija moje prijateljice i fotografkinje Reke Valkai  Uljepšala mi je dan. Tih nekoliko minuta koliko sam pregledavala njene živopisne slike Pariza zaista sam ponovo bila tamo. Nema ničeg nevjerojatnijeg od tog grada... Zaista nisu prazne priče koje govore da je to grad u koji se lako možeš zaljubiti. Sve tri volimo Pariz i željele smo da taj veličanstveni grad bude naše prvo modno putovanje. Pariz smo odabrale ne samo zbog nevjerojatne i bajkovite modne scene nego i zbog njegovog šarma, duše, povijesti, prekrasne arhitekture i tog nevjerojatnog bezvremenskog štiha.

Kad pomislimo na Pariz osjetimo miris najfinijih parfema, divnog peciva i opojnog mirisa kave- neprocjenjivo!



Koliko smo međusobno različite toliko smo i slične. Inspirirane Parizom odabrale smo par lijepih fotografija koje su nas oduševile. Osim toga, napravile smo i dvije odjevne kombinacije u stilu ' Pariški chic'. Rokerice će se pronaći u kožnim jaknama, romantičarke u suknjama i haljinicama od tila, šminkerice u  interesantnim cipelama ili čizmama. 


Zamislite se u nekoj od kombinacija i krenite u stvarnu ili zamišljenu šetnju Parizom...tako je jednostavno!









  
(fotografije su preuzete sa stranice http://weheartit.com/ i www.tumblr.com )


Très chic


Dress changes the manners (Voltaire)


                                                                                                Vole vas Sanja, Manuela & Mirna  

Nema komentara:

Objavi komentar