subota, 27. studenoga 2010.

DREFT FASHION WEEK, dan 2 (backstage)

Dragi moji : )

Opet se javljam sa svojim dojmovima o Dreft Fashion Weeku iz backstage-a, ovaj puta s dojmovima drugog dana show-a održanog u petak. Opet su me zaposlili i trčala sam na sve strane. Bila sam zadužena za pomoć mladoj dizajnerici Marti Buzolić i Victoru De Souzi. Budući da je Marta Buzolić bila predzadnja, a Victor je imao reviju koja je bila druga po redu- bilo je najbitnije prvo pomoći da se Victoru osigura sve potrebno kako bi sve prošlo u najboljem redu. U početku je bilo problema oko izbora manekenki budući da je dizajner zahtjevao najmršavije djevojke bez imalo oblina koje po mogućnosti nose konfekcijski broj 32! Nakon otprilike sat vremena pronašao je djevojke koje odgovaraju onone što je sam zamislio i proba je mogla početi.... Asistentica je izvadila kutije u kojima su se nalazile prekrasne, abnormalno visoke štikle raznih boja. Djevojke su s oduševljenjem gledale kreacije koje nose no cipele su, iskreno, pobudile najviše zanimanja od svega što se u tom trenutku nalazilo iza u backstage-u.

Victorova manekenka vježba hodanje



Prekrasne štikle by Victor De Souza

Victorove haljine spremne za izlazak na pistu


 Victor s manekenkama

Veliko oduševljenje izazvala je također predivna roza haljina s krinolinom. Budući da je odjeća putovala u koferu haljinu je trebalo opeglati prije izlaska na pistu. Možete pogoditi tko je bio zadužen za to? :) Iskreno, peglala nisam ali sam dobrih dvadesetak minuta u zraku držala haljinu tešku preko 10 kilograma i vrijednu 13000 dolara! Nije mi bilo svejedno, više zbog težine same haljine nego zbog cijene :)))!


Pomažem u peglanju haljine:)))))

cipele za kojima su djevojke doslovno poludile :)

Victorova manekenka u kreaciji večeri

Manekenka pred izlazak


Nakon što je sve opeglano, posloženo, stavljeno na vješalice, djevojke su krenile prema bini.... svaka se djevojka presvlačila dva puta...  Ali dogodio se problem! Glavna haljina nije iz prvog pokušaja uspjela proći kroz ulaz na pistu budući da nije bilo generalne probe nitko nije mogao pretpostaviti kako krinolina ne ide kroz uski prolaz namjenjen manekenkama.. Victor se samo uhvatio za glavu i počeo smijati no u tom je trenutku haljina pukla! Svi smo uplašeno gledali u dizajnera koji se samo nastavio smijati i rekao kako je to normalno i da mu nije prvi puta da se tako nešto dogodilo:) Svima nam je laknilo! Na kraju je izašla djevojka u haljini Sarah Jessice Parker koja je taj dan krenila na aukciju u kojoj prihod ide RTL-ovoj udruzi za djecu. 


Osobno su mi se najviše svidjele kolekcije Martine Sporiš, Marie St. Pierre i balerine koje su nastupale na reviji Vedrane Šehagić. 



Manekenka pred reviju Martine Sporiš
 
Marie St. Pierre
 
 
 
 
 Marie St. Pierre


balerine  Vedrane Šehagić
 
Manekenka na frizuri


Čekanje :)



Marta Buzolić- 'moja' druga dizajnerica bila je predzadnja na redu sa svojom revijom koju su nosile poznate manekenke i glumica Marijana Mikulić koja je na pistu u uskim kožnim hlačama napravila špagu:)! Njezina kolekcija bila je začinjena mankenkama koje su sve nosile crvene perike zbog toga što je isama dizajnerica nedavno obojala svoju kosu u crvenu boju:) 
 
 Manekenka Marte Buzolić u kožnom kobinezonu s crvenom perikom
 
 Martina pomagačica i krojačica Tanja radi završne pripreme pred izlazak
 
Jedne od cipela za pistu, slikala sam ih samo zato što i ja imam takve :P
 
 
 
 
 
 Sve u svemu, opet sam se super zabavila i naradila :) 
 
Pusa, Mirna

Nema komentara:

Objavi komentar