subota, 11. prosinca 2010.

Moda.mladih 2 - zapisi iz backstage-a :)

Što napisati o predivnom vikendu provedenom u Ivanić gradu na Modi.mladih 2?

Možda bih trebala započeti ovaj post tako da naglasim da mi je trebalo puna 2 dana da mi se slegnu svi dojmovi... Dugo nisam bila tako zadovoljna i sretna kao taj dan:) Zašto? Prvenstveno iz tog razloga što su u sam događaj i organizaciju istog bili uključeni samo ljudi koji iskreno vole ono što rade, koji svim srcem uživaju u kreiranju i stvaranju nakita, odjeće, modnih dodataka i šarenih cipelica :) Toliko pozitivne energije na jednom mjestu! Divno :)

Budući da smo u prošlom postu pisali o izlagačima koji su me maksimalno oduševili, neću vas zamarati s time- opet ću se bazirati na moj omiljeni backstage :)

Pišem vam iz perspektive jednog od modela koji je nosio revije... Nosila sam reviju za Danielu Martinović (istu dizajnericu kojoj sam bila asistent na Dreft fashion weeku prije dva tjedna- jednostavno se dogodilo da se samoj dizajnerici svidjela ideja Mode.mladih i da je odlučila sudjelovati na njoj:)... Daniela radi lijepe ljetne, prozračne haljinice u romantičnom štihu... idealno:)

manekenka u kreaciji Daniele Martinović



manekenka u kreaciji Daniele Martinović
 ja u kreaciji Daniele Martinović :)

Tajana u kreaciji Daniele Martinović

Nakon revije Daniele Martinović na redu je bila divna Iva Šimunović koja je svoju kolekciju također predstavila na Fashion Weeku (i kojoj sam također asistirala u backstage-u :). Njene haljine su me oduševile čim sam ih vidjela, jednostavne bijele uske haljine s dodacima. Uz haljine nosile smo i torbice i lude rajfove kojih se možda sjećate iz posta s fashion week-a :)

Manekenka u kreaciji Ive Šimunović

        Manekenka u kreaciji Ive Šimunović
Manekenka u kreaciji Ive Šimunović
 ja u kreaciji Ive Šimunović

Iva i manekanka na defileu :)

Nakon Ivine revije, nosila sam reviju Ines Perec... Ines je napravila kolekciju kupaćih kostima (prekrasnih!) i šarenih ljetnih haljina. Većina manekenki u backstageu htjela je nositi tu reviju zbog stvarno prekrasnih odjevnih predmeta! Haljine su bile duge i kratke većinom raznih boja i šarene- kako bi i bile drugačije kad je riječ o ljetnim haljinama :) ?

Manekenka u kupaćem kostimu Ines Perec
Manekenka u kupaćem kostimu Ines Perec
Manekenka u kupaćem kostimu Ines Perec
 ja u kupaćem kostimu Ines Perec :)


 Tatjana u haljini Ines Perec

Manekenka u haljini Ines Perec
 Tajana u haljini Ines Perec


Ines Perec

i ...šlag na kraju :) revija mojih dragih prijateljica Sanje Đaković (Simone deisgn) i Manuele Lovrenčić (EYOS)... što reći ? najbolje su:) Svaki put uživam nositi njihove kreacije kao i ostale djevojke koje su imale priliku odjenuti Manuelinu odjeću i staviti Sanjinu narukvicu i torbicu! 


Melani u kreaciji Manuele Lovrenčić & Sanje Đaković

Manekenka u kreaciji Manuele Lovrenčić & Sanje Đaković
Manekenka u kreaciji Manuele Lovrenčić & Sanje Đaković

Tajana u kreaciji Manuele Lovrenčić & Sanje Đaković
                                         ja u kreaciji Manuele Lovrenčić & Sanje Đaković:)



 Manuela Lovrenčić & Sanja Đaković

ljepotice, prijateljice, dizajnerice Sanja & Manuela  :)



Bilo je prekrasno! Sretna sam što sam bila dio ovog divnog događaja, sretna sam zbog toga što je na modi.mladih bilo isključivo samo POZITIVNE energije, divnih, dragih ljudi, optizmizma, kreativnosti i nasmješenih lica. 
Vjerujte mi, jedva čekam ljeto 2011 zbog Mode.mladih 3 



3 komentara:

  1. imas blog! <3
    manekeno jedna! <3
    ova daniela martinovic mi je cista dosada. bas mi je loša cijela kolekcija :/

    odsad pa nadalje vas pratim :) sve tri skupa !

    OdgovoriIzbriši