subota, 1. siječnja 2011.

Always in love by Réka

Ova nam je priča posebno draga jer ćemo vam u ovom postu predstaviti mladu, prelijepu i talentiranu fotografkinju Réka Valkai.
Njene fotografije insprirale su naš prvi post o Parizu! Fotografije joj odišu osobnošću i toplinom,a takva je i ona; vesela, spontana, jednostavna i prepuna pozitivne energije.
Dok smo sjedile s njom i ispijale svoje tople napitke, bez prestanka je fotografirala nas i detalje.

Mirna i ja / ness / Mirna sama by Réka

moje ruke/ ja / detalj šalice čaja by Réka

Sanja / Sanjina ruka / naša prijateljica Sunčica by Réka

Pitale smo je kada se počela baviti fotografijom,evo što nam je odgovorila:

Fotografijom sam se počela baviti još u gimnaziji, 2007.godine. Jedna mi je prijateljica pokazala tada još novi, a već popularni sajt za fotografiju: Ptičica. Brzo sam nagovorila brata da zajedno kupimo naš prvi kompaktni fotoapart, malog Sony-ja. Nakon 2 mjeseca na stranici sam dobila prvu naslovnicu, bila sam neopisivo sretna i počašćena. Zahvaljujući sajtu upoznala sam mnoge divne fotografe i modele koji su mi postali dobri prijatelji. Konstruktivne kritike i potpora drugih ljudi mi je pomogla, dala snagu da još više vježbam i da postanem sve bolja i bolja. Fotografiranje me čini sretnom.
Njene fotografije Pariza posebno su nas se dojmile, pa vam predstavljamo nekoliko: 




Moulin Rouge by Réka


foto by Réka

Pogled na Pariz by Réka

foto by Réka

Noćna panorama Pariza by Réka

Eiffelov toranj by Réka

Kad smo je pitale što najviše voli fotografirati, nije imala nedoumica:
Najviše volim fotografirati ljude, a još više svoje prijatelje jer su ti trenuci uvijek najiskreniji i najspontaniji. Prekrasan je osjećaj kad svojim najdražima kažem neku bezobrazno ludu ideju i oni bez sekunde razmišljanja pristaju, jer imaju povjerenja u meni. Samo zbog toga mi se već isplati fotografirati. Moje "fotke" su zapravo moja ogledala, moj dnevnik. Ako ih čovjek gleda na taj način, puno može saznati o meni, o mojim osjećajima i općenito o načinu kako ja doživljavam svijet oko sebe.

Réka je nedavno u Budimpešti gdje studira engleski i povijest umjetnosti otvorila svoju izložbu koja je uistinu spektakularna i maštovita, a mnogi joj muškarci zavide zbog ideje koju je provela u djelo!


Pozivnica/plakat za njenu izložbu

A OVO JE DIO FOTOGRAFIJA: 


foto by Valkai Réka

foto by Valkai Réka

foto by Valkai Réka

foto by Valkai Réka

Dio atmosfere na otvorenju njene izložbe

Dio atmosfere na otvorenju njene izložbe

Réka na otovrenju svoje izložbe


O inspiraciji kaže:

Inspiracija uvijek dolazi spontano, iz vedra neba. :) Inspirira me sve što se događa sa mnom, sve što me okružuje.
Obično mi sami modeli inspiriraju,kako i naslov mog bloga kaže, ja sam uvijek zaljubljena (prvenstveno u fotografiju). Općenito, najbolje fotografije nastaju ako se u modele stvarno „zaljubim“ (navodnici su i te kako potrebni ;)  Doživljavam ih na pozitivan način, da bih pronašla ljepotu, „ono nešto“ u njima, ja ih moram na neki način voljeti; ako su mi dragi, slike će biti prirodne, nježne i lijepe, baš kao osjećaji i atmosfera u tom trenutku.
 
Za uzore iz svijeta fotografije:

Najdraži su mi veliki Majstori fotografije: Robert Doisneau, Rodney Smith, Henri Cartier-Bresson, Ansel Adams, Robert Capa, Kertész, Salgado...
Ponekad mi je žao što se nisam rodila prije 100-150 godina, jer su te crno-bijele fotografije ono što ja smatram PRAVOM FOTOGRAFIJOM.

autoportret


Nedavno je skratila svoje plave "loknice" u ultra kratku frizuru koja joj idealno pristaje. Kao i svaka djevojka uživa u modi:

Najviše volim ženstvene haljinice i imam ih stvarno mali milijun (no nikada dovoljno), a hlače baš ne volim, jer nisam niti mršava, niti visoka pa se ne osjećam dobro u njima. Druga stvar što obožavam su grudnjaci i nakiti. Volim diskretne ogrlice i neobične naušnice.
Odijevam se ženstveno, ali i ležerno. Volim dekoltirane majice, ali za faks i za doma nosim tatine (uvijek se nađe nešto lijepo) udobne karirane košulje i uske hlače u indi-retro stilu.


Réka (foto by Hrvoje Škergat)

Réka

Réka

Réka


Kad smo je pitale da li može izdvojiti neke od svojih najdražih odjevnih predmeta, dobile smo vrlo brz odgovor: STARKE!


Njene starke

Pitale smo je o njenim novim foto projektima: 

Otkad sam dobila prvi rokovnik, zapisujem svoje ideje kako ih više ne bih zaboravila i već sam napunila nekoliko stranica. No, otkriti ću 3 projekta; prvi će biti suradnja s jednim mojim dragim prijateljem iz Srbije u 2011.godini, druga se zove: Feelings, a treći je malo veći i provokativniji projekt sa djevojkama.

Za kraj nam je otkrila i napravila svoj modni WISH LIST za 2011. godinu:



Svakako pratite ovu divnu djevojku i svijet njenih prelijepih fotografija na njenom blogu:
always in love 


Voli vas Manuela!  ♥ ♥ ♥


Nema komentara:

Objavi komentar