srijeda, 1. veljače 2012.

Breakfast time

For those who don`t know, I'm a big supporter of the breakfast, I consider  this is a meal that we shouldn`t skip! If nothing else, biscuits and a cup of milk or coffee for people in a rush, but  breakfast is absolutely necessary. Of course, that sometimes because of obligations I can`t  sit in peace and eat my breakfast, but when I sat at my desk, I enjoy every bite Dark rolls, granular cheese, omelette, carrot, green tea, nutella, black currant juice, bananas, corn flakes with dried fruit ... and a treat on the table begins! Over the past few days, I took some pictures of my breakfast moments! Hope you like it! 
Tell me your habits! Do you eat breakfast and  what you prefer? Hope u`ll share that with me!

Za sve one koji ne znaju, veliki sam pobornik doručaka, smatram da se taj obrok nikako ne bi trebao preskočiti! Ako ništa drugo, pecivo i šalica mlijeka ili kave uz to, ali doručak je apsolutno potreban obrok. Naravno da se desi da ponekad zbog obaveza ne stignem u miru sjesti i doručkovati, ali kad sjednem za stol uživam u svakom zalogaju. Tamna peciva, zrnati sir, omlet, mrkva, zeleni čaj, nutella, sok od crnog ribizla, banane, corn flakes sa suhim voćem...i gozba za stolom počinje! Proteklih nekoliko dana, kad sam stigla uslikala sam ono što sam doručkovala, pa to sada djelim sa vama! Otkrijte mi svoje navike! Doručkujete li? I što najradije? Veselim se saznati! 



Fruit & sandwich with cheese 




breakfast rural - granular cheese with carrots and kohlrabi




cornflakes with dried fruit




omelette with leek and cheese



 integral bread, fruit salad, cookies and nutella  




Big kiss from me! 
Manuela

Broj komentara: 15:

  1. predivan post! i ja sam veliki ljubitelj, mada ne samog doručka, ali fotografija doručka svakako :) najviše volim corn flakes, ili crni hleb i paštetu od tune :}

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmm, ovo izgleda tako finooo! moje navike su totalno drugačije od tvojih, i većinu nisam probala. bilo što sa pahuljicama ne volim, nutellu nikad baš nikad ne mogu za doručak, tj. mogu ali prije moram nešto slanooo, tako da nutellu većinom za večeru! Ja rijetko kad doručkujem, jer ručak mamin većinom bude pol 12,12h a ne dižem se prerano da bi onda morala doručkovati. ako se baš baš dignem ranije onda papam nešto i to većinom nabrzinu, tipa namaz, pašteta, brzinski sendvič, ja se više volim raspištoljit za večeru, što zapravo nije dobroo, ali eto, navike su navike. I moram ih se što prije rješiti. Prvo, ranije se budit i doručkovati! :D
    btw. odličan mi je ovaj post. i gladna sam :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ogladnela sam od ovog posta. Idem nesto da jedem. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve pohvale za pjesmu!
    Podsjeća me na djetinjstvo.

    Ja volim jesti jako.
    Doručak ne propuštam. Naravno kao ni jedan obrok ;)

    Opet sam gladna poslije tvojih slika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Heh, ja ne doručkujem već godinama unazad, od kada sam zamenila dan za noć i kad god imam prilike ne ustajem pre 12-13h tako da odmah prelazim na neke konkretnije obroke :D

    OdgovoriIzbriši
  6. kakav opustajuci post,bas sam uzivala gledajuci slike i ogladnela...ja preferiram slane dorucke,ne znam zasto..

    OdgovoriIzbriši
  7. ja oduvijek nemam obicaj doruckovati...a jutra mi se sastoje uglavnom od kave i cigarete(znam grozna sam :P)...vec sam se nekako navikla da prije 12 nisam uopce niti gladna a i sama znam da to nije bas zdravo..zdravlje nadoknadim povrcem i vocem za ruckom i vecerom :)
    fotke su stvarno kul :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne fotke! Moj doručak uvijek, svaki dan i stalno dimljeni kravlji sir bake Marice sa zagrebačkog Dolca! :) Ilina

    OdgovoriIzbriši
  9. Sad sam gladna! Sve izgleda tako mmmm!:)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    OdgovoriIzbriši
  10. ja volim uživati u duuugom doručku, uglavnom su namazi na meniju i naravno šalica kave. nažalost, samo vikendom si priuštim taj ritual, ali onda stvarno uživam!

    OdgovoriIzbriši
  11. ja nikada nisam volela dorucak, a sad dok sam bila trudna morala sam da doruckujem i mogu da kaze da sam postala opsednuta dobrim doruckom...a onda sledi omiljeni ritual-ispijanje kafe!

    OdgovoriIzbriši
  12. zrnati sir obožavam, kao i sve navedeno ;)
    definiivno te pratim ;)

    betweenracks.blogspo.com

    OdgovoriIzbriši
  13. doručak ne preskačem, najčešće je ili kakvo pecivo ili jogurt s muslijem, uleti i kakva voćka a iza toga 3 dcl capuccina ;-D

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijepe su slike! Zao mi je da ja ne znam da jedem dorucak :( Nisam doruckovala vec godinama ali htjela bih poceti zato sto, kao sto si kazala, to je jako vazno. Ali sam ja od onih koji imaju morning sickness svako jutro i ako nisam trudna haha :D

    OdgovoriIzbriši