utorak, 28. veljače 2012.

Moments in life

Life is made of moments, so enjoy every detail around you. Moments in life are important, something that makes a day memorable, kiss, hug, cake, song, smile ... I hope u`ll like my! 


Ja se uvijek držim toga da su u životu bitni trenutci, nešto po ćemu se dan pamti; poljubac, zagrljaj, kolač, pjesma, osmijeh...
Iz tog razloga rado zabilježavam trenutke, detalje i svijet koji me okružuje, bilo da sam izvan stana, na putu, šetnji, kad god je aparat u mojoj blizini. Budući da sam ovih dana morala putovati, puno raditi, ali između ostalog stigla i malo uživati u miru svog stana djelim sa vama neke detalje koji su obilježili proteklih par dana! Nadam se da će vam se svidjeti!


My outfit: blazer - Stradivarius, t-shirt - topshop, suknja - Stradivarius,  bag- no brand, ring & bracelets - h&m
Photos: me & my boyfriend

Kiss, Manuela 

22 komentara:

  1. Fotogracije uvijek govore više od hiljadu riječi :)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se jako tvoj outfit, opušten, a jako zanimljiv... suknja je preslatka, kombinacija narančastog i tirkiznog (nakit) je baš <3. I da, život čine male, vrlo često i besplatne stvari, samo treba otvoriti oči! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su fotografije u tako toplom điru!

    OdgovoriIzbriši
  4. fotkice su predivne,i komba mi je bas kul :*

    OdgovoriIzbriši
  5. suknja i sako su pravi bomboni, a slike su baš nekako šuškave...:)!

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasno! :))
    Čini mi se zanimljiva ona knjigica od Wendy Diamond! :)
    jesi ti to bila na sajmu autića u portanovi? i ja sam isto bila! :D
    suknjica ti je premedena, odlično ti pristaje!
    XO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi mi je kolekcionar, pa je izlagao autiće! :) PA sam bila tamo skoro cijelu subotu i nedjelju, a i radim na Portanova IN SIDE magazinu, pa sam i radila usput! :)

      Izbriši
  7. zavidim na jagodama! :}
    http://toujoursanja.blogspot.com/2012/02/in-love-with-elisabetta-franchi-2012.html

    OdgovoriIzbriši
  8. slike su mi vesele, samo si mi ti nešto ozbiljna :-p
    fali smješak za kameru ;-D

    OdgovoriIzbriši
  9. super komb
    najbolja mi je ta tirkizna kao acenat :) taman

    OdgovoriIzbriši
  10. da tako i ja volim pamtiti detalje i stvari koje sam vidjela svakoga dana, jer svaki novi dan je drugačiji i neponovljiv, još kada ga snimiš fotoaparatom postane vječan :)
    odlična suknja :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne fotografije!
    Jagode i čokolada, mljac ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. love your style!
    kiss,
    heelsontheclouds.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoji trenuci su uvijek tako krasni, potiču dobre misli. Ovu knjigu na prvoj fotki već tako dugo želim pročitati (zapravo možda bolje i ne, radi mentalnog zdravlja, haha). A suknju si odlicno iskombinirala! :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Good day! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems with hackers
    and I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Review my web blog ... destinations
    Here is my weblog : destinations

    OdgovoriIzbriši