petak, 3. veljače 2012.

Winter time


I am absolutely spring- summer- autumn type, winter is somethin that I can`t digest, and I`m not for skiing and winter sports. I have my small ritual of survive winter time, especially now that the temperatures are under zero. How I do my job in a home office, I don`t  have to go out of the house, except for the purchase and to the post, so my little apartment became a spa oasis. Since I have a lot of great recipes for scrubs I will  share one of my favorite with you! In the list of my favorite winter trifles are my favorite green and white teas, preparation of various desserts, cozy corner for reading books and magazines, and a small spa in my bathroom where I enjoy in home-made scrubs.

Apsolutno sam proljetno ljetno jesenski tip, zima mi je nešto što nikako ne mogu provariti, nisam za skijanje i zimske radosti pa sam uvela neke male ritualne za prezimit zimu naročito sada kada su su temperature debelo ispod nule. Kako svoj posao radim u home officeu, ne moram praktički izlaziti iz kuće, osim u kupnju namjernica i do pošte, pa je stan postao moja mala spa oaza. Budući da imam puno odličnih recepata za pilinge rado ću ih podjeliti sa vama! 
Na popisu mojih omiljenih zimskih sitnica su: molijeni čajevi zeleni i bijeli, priprema raznih slastica, ugodni kutak za čitanje knjiga i magazina, te mali spa u kupaoni gdje uživam u home made scrubovima.

MY FAVORITE SCRUB:
Homemade body scrub
• A handful of fresh cranberries (raw or frozen)
• 2 drops of vegetable or almond oil
• A pinch of sugar
• 1 drop of orange essential oil
• A sprinkle of oatmeal
Directions
Combine ingredients and mix in a blender. Apply to skin and exfoliate, then rinse off with water.



MIX OF WINTER TIME INSPIRATION:



This outfit was taken few days ago...
Photo: Kristijan Kro


My outfit: blazer -ZARA, skirt - urban republic, boots - NY, necklace- accessorize

How you spend your winter days?

Love u all, Manuela :*

Broj komentara: 25:

  1. Lep postić:)Super mi je tvoja suknjica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno mi je prijao post, narocito deo sa cajevima...bas bih popil jedan zeleni..idem da pristavim

    OdgovoriIzbriši
  3. Great blog! Would you like to follow each other :) ?

    xxx -S.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan si outfit složila, suknja je prekrasna :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na toplom, inspirirajućem postu u ove hladne, depresivne dane :)

    OdgovoriIzbriši
  6. super fotke, vidiš da i zima ima svojih prednosti :-D
    a ako ti je siva i tmurna uvijek je možeš probuditi ovakvim bojama, krasna si ;-D

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelep sako a sviđa mi se i suknjica.
    I lepe su slike, ja sam više za zimske čarolije napolju ali može i ovo nakon toga :)

    OdgovoriIzbriši
  8. taman da razvedris ovu tmurnu zimu :) super outfit! da ju bar mogu prespavati jer ovo vrijeme me ubija!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, hvala, hvala! Baš mi je drago da vama koji niste ljubitelji zime pridonosim barem malo na raspoloženju, ali i vama koji u zimi uživate! :*

    OdgovoriIzbriši
  10. bas lijepa kombinacija, a slikice su wow :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao fotografija. Već sam neke sačuvala da imam ;)
    I tvoje fotografije su odlične. Posebno ove gdje si 4 puta na njima :)

    Meni je zima jako draga, kao i svako godišnje doba.
    Pogotovo ovako čista sa snijegom.
    Zimi sam mnogo kreativnij nego ljeti, vjerovatno imam više vremena za raditi.

    OdgovoriIzbriši
  12. aww super :3 Kod nas je jako pao snijeg i hladno je tako da već par dana ne radimo i u kući gledamo filmiće :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Pre pre presltka si odusevljena sam izborom boja i sveukupnim dojmom cista desetka!

    OdgovoriIzbriši
  14. super outfit!! i ja isto sedim kuci i zimujem na medvedji nacin,hehe

    OdgovoriIzbriši
  15. Heheh, pa outfit definitivno nije zimski! Ali je mnogo sladak... :)
    A slicice su divne, divne... <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga, vec sam ti hvalila outfit na Lookbook-u! :D Znas da se uvek odusevim kad vidim tu suknjicu :)))
    A fotke inspiracije su tako divne! Eh kad bih u takvom ambijentu provodila zimu cak bi mi i bila draga :) Doduse, knjigama jesam okruzena, ali skroz druge vrste :D
    :***

    OdgovoriIzbriši
  17. beautiful things & very colourful outfit;)

    OdgovoriIzbriši
  18. na mom blogu te čeka još par nagrada, svrati i preuzmi ;-D

    OdgovoriIzbriši
  19. fotografije su predivne, hvala za tu inspiraciju i hvala ti za onaj receptić za homemade piling!

    OdgovoriIzbriši
  20. i ja imam ovu suknjicu, preslatka je i sad sam shvatila da sam je malo zapostavila, valjda zbog ovih temperatura :/

    OdgovoriIzbriši