petak, 17. veljače 2012.

Reach for stars

TODAY ON MY PLAYLIST:





Uvijek me razvesili kad se i preko tjedna događa nešto zanimljivo, dok se sve ne svodi na posao, obaveze i sve ostale stvari koje nam ponekad u tjednu postaju rutina! Moram priznat da nije da sam se inaće ludo zabavljala ovih proteklih tjedana jer je snijeg bio do zubi, a moje raspoloženje zbog toga u debelom minusu kao i temeperature vani! S prvim toplijim danima koji su barem malo i u plus i s prvim naznakama da se snijeg lagano otapa, počela su i neka događanja, pa sam s veseljem dočekala da izađem iz stana! Popodnevni formalno-neformalni domjenak u ugodinom društvu, poslovni planovi za ovu godinu sa mojim kolegama i suradnicima, red dobre glazbe, koji kolačić i čašica vina uvijek su dobar izgovor da se malo središ i zaboraviš da je još prije par dana bilo hladno! I idealna prilika da prošetam (čitaj: provozam) svoju suknjicu od svile sa uzorkom zvjezdica iz moje nove kolekcije koja će biti u mom booku za par dana! I život je lijep! :) 






Outfit: vestica - H&M, suknja - design by me, clutch -diy, remen - mango, cipele - Christian Louboutin

Photos: Kristijan Kro


INSPIRATION: 

LOVE U ALL! 


Manuela

Broj komentara: 26:

  1. predivna je suknjica, i odusevilo me kako su uklopljene boje cipela i torbice... odlicno je sve zajedno, a poseban thumbs up za muzicki odabir ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka suknjica! Ti si divna kao i uvijek. :)


    xoxo
    Antonia

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je slatka suknjica...sviđam! Da ovo malo sunca zadnjih par dana dobro je došlo svima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvjezdice! Divno si je provozala, svidja mi se!

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe, moram priznati da mi se čini da je za ovo godišnje doba bolje ovakvu suknjicu voziti nego šetati ;-D
    istina, već se osjeti proljeće u zraku, sviđaju mi se tvoje inspiracije :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prošetala sam je, ali samo da auta, draga! Danas je bilo 7 stupnjeva u Osijeku, za razliku od -22 prošli tjedan,ovo je SAVRŠENO! :*

      Izbriši
  6. aaaa odlična suknjica - svaka čast! i ja se radujem suncu ..iako tek stidljivo viri :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ajmeee, suknjica ti je fantastična! zaljubljena sam! obožavam uzorak zvijezdica! :) volim tvoje postoveee, odlični su! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Suknjica je preslatka!;)Odlična kombinacija,sviđa mi se kako si uklopila torbicu i cipele:)

    OdgovoriIzbriši
  9. aaaaaaaaaa zvjezdice! suknja je predivna! I pohvale za glazbeni odabir! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan postic! Mnogo si slatka, bas ti lepo stoje mindjusice :))) Suknjicu da ne pominjem, a ni to koliko se dobro uklopila sa torbicom! Odusevljava me :)

    OdgovoriIzbriši
  11. zadnje dvi pjesme! shingai i roisin su predivne zhene <3 preeedivneee!!

    suknja je bas kjut <3 volim zvjezdice

    OdgovoriIzbriši
  12. predivna suknja i torba <3 i obožavam neke od tvojih pjesama :)

    http://worldisrunway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. born to die mi se cimeri prijete da ce mi razbiti vise laptop koliko ju pustam :P bas mi je super outfit!!

    OdgovoriIzbriši
  14. lajkam i playlistu i zvijezdice, suknja je savršena!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Playlista - Odlična
    Suknja - Odlična
    Torbica - Odlična
    Super su sve slike :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Suknja je savršena,kako si se sam usudila štikle na zimetinu. Ja bi eventualno od auta do kafića/posla...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj dan je bilo 7 u plusu, a pršetala sam se u njima od stana do auta! :) Ostalo sam se vozila autom! :)
      Baš mi drago da ti se sviđa suknjica! Pozzz

      Izbriši
  17. sta reci! super ti je outfit! sve se odlicno uklapa!

    OdgovoriIzbriši