subota, 10. prosinca 2011.

APOCALIPSA - outfit & inspiration post

How much winter is excruciating to me, I can hardly describe in words ... layered clothing, sweaters, warm jackets, gloves, hats, scarves,becouse of that garments my will to avoid going out is alarming. However, when I was already thinking how I will spend this winter wrapped in a warm blanket, reading a mountain of books, watching reruns of True Blood, Sex & City and other beloved series, there was "HE" - perfect coat who has done the impossible ... i begin to love winter. I promised myself a lot of hot chocolate, coffee and tea with friends in town, walking with a smile on my face when the temperature is in the red, and the streets are decorated Although I have so far avoided writing about the coats, so braving the cold, though I have set aside several beautiful specimens for which the winter could be a really nice time of year!


Koliko mi je mučna zima vjerojatno teško da mogu opisati...slojevita odjeća, veste, tople jakne, rukavice, kape, šalovi, sve mi je to tolika drama da je zimi moja volja za zbjegavanje izlazaka alarmantna. Međutim, u trenutku kada sam već razmišljala kako ću i ovu zimu prvoditi zamotana u toplu dekicu, čitajući brdo knjiga, gledajući reprize True Blood, Sex & Grad i ostalih voljenih serijala, dogodio se "ON" - savršeni kaput koji je u moje zimske dane unio pravu moć i učinio nemoguće...počinjem voljeti zimu. Obečala sam si mnogo toplih čokolada, kava i čajeva sa prijateljicama u gradu, šetnje sa osmijehom na licu dok je temperatura u minusu, a ulice su okićene...
Iako sam do sada izbjegavala pisati o kaputima, tako prkoseći hladnoći, ipak sam izdvojila nekoliko predivnih primjeraka zbog kojih bi zima mogla postati zaista jedno lijepo godišnje doba!

 Tara Jarmon 
 Stella McCartney 
Zigman 

A`marie
MSGM





Burberry

h&m 



This year, the  coats  are expressive than ever: mixed samples, silk with fur and skin orange color evokes the sun, the style of the forties is totally present, long coats and ponchos. Burberry Prorsum Fall - Winter 2011/2012 it is best to visualize all the elements!



MY APOCALIPTIC day in new COAT: 












My outfit: coat - Ivana Kuzminski, shirt - Mango, shorts - TRN, tights - Topshop, necklace- CHIC art, clutch - La Laa
Photos: Kristijan Kro


DO you like my coat? Do you like winter? 
Kiss, Manuela  

Broj komentara: 14:

  1. fora ti je kaputic :)
    ne volim hladnocu, al zimu volim, pogotovo ako odem negdje gdje je pao snijeg, jos je i netaknut i jos ako je neka kucica u tom snijegu u kojoj se zavalis pred kamin, uzivancija...
    ne volim zimu u gradu, bljuzge, mokro sve..

    OdgovoriIzbriši
  2. divan kaput....cak si i meni dala ideju da izvucem mamin stari kaput i da mu dodam nekih detalja kao sto je kod tebe

    :**

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa ti je jakna :) Stoji predivno!

    http://grumfus.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo je sladak i deluje bas toplo tako da neces morati da izbegavas izlaske iz kuce :DDD
    I ja bas imam post o kaputicu koji mi je uveselio tmuran dan ;) :P
    Moram da pohvalim i GENIJALNO mesto za fotkanje! Savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je kaputić!!! A od A'marie je pure <3
    K.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj od SM je savršen!!
    Divne su ti fotke draga!^-^


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    OdgovoriIzbriši
  7. obozavam slojevito i kapute ali ne,ne volim zimu :D od stelle zlatni kaput sam vec bila skicala na netu i stvarno je prepredobar!!tvoja kombinacija mi se svida i kaputic mi je les tres chic! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Juuuu, pala sam na prve 4 fotkice... Generalno me nervira sto smo osudjene na sive, crne ili bez kapute... Klasika je klasika, ali malo promene u vidu "vristeceg" kaputa dobro bi mi doslo! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako su ti lepe slike, a kaput je jako neobičan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. sve vrh vrh!! a taj tvoj kaput je odlican!!

    OdgovoriIzbriši
  11. da da...puno on pomaze u voljenju zime. ja jos ne volim ledenu zimu jer nemam kaput iz snova:(
    tvoj izgleda jaaako toplo! i kiki te divno uslikao :D

    OdgovoriIzbriši
  12. I was very pleased to discover this site. I want to to thank
    you for your time for this particularly wonderful read!
    ! I definitely liked every bit of it and I have you book
    marked to check out new things in your site.



    Also visit my web page; ballets

    OdgovoriIzbriši