srijeda, 7. prosinca 2011.

Let`s start with December

Ovo je mali miks mog vikenda...
Za vikend sam vrijedno radila na organizaciji mode.mladih 4 i božićnog mini sajma za mlade dizajnere i kreativce iz cijele Hrvatske, a to je ukratko izgledalo ovako!









photos by Iva Dijmović & Nikolina Peruško




Moja malenksot sa svojom kavicom...
foto by: Kristijan Kro

Pripreme za reviju u backstageu:








I sam program:




Moje kreacije, upotpunjene Vlatkinim nakitom

Vlatka (sa desne strane) i ja
I za kraj kratki najavni filmić moda.mladih 4:



Pusa svima, Manuela




Broj komentara: 16:

  1. Revija je odlična a siva košulja/haljina savršena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto si vrijedna bila... zao mi je sto se nismo uspjele vidjeti :(
    Fotke su divne. A i ova moja kosulja koju sam duzna poslikati :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, pa bas za vikend sam bila u Zagrebu i mogla sam checkirati reviju... Drugi put! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. ma stalno si nam u poslu! Neka tako i treba :)
    Slikice su odlične ... i tvoja majica ...

    OdgovoriIzbriši
  5. super fotke, krasni radovi, bluza s prve kombinacije mi je čisti bingo :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa ti je majica sa macom, i sve ove džidžabidžice su mi <3

    OdgovoriIzbriši
  7. cestitam na reviji :) na fotkama stvarno sve izgleda odlicno :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima! Drago mi je da vam se sviđa! Pokušala sam vam prenijeti dio atmosfere koja je tamo vladala! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pisalo mi je da sam ostavila neki komentar prije, ako jesam to je zabuna. Nego, divne su ti kreacije, lijep blog i još si legica ako se ne varam ? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitke za reviju, definitivno si prenela, bar meni, atmosferu koja je vladala u tom trenutku. :)
    Hvala na komentaru, ukoliko zelis zaprati me, a zatim cu ja zapratiti tebe. :))

    http://sreckasfashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlicne su ti kreacije, Manuela! :))) Kombinacija ljubicaste suknje i prljavo roze majice mi je omiljena! Takodje, zelena haljinica (ili kombinezon) koja se nazire na jednoj fotki, je prelepa!
    I ti skroz slatka tako nasmejana! :***

    OdgovoriIzbriši
  12. @OrMARIJA...doselila u Osijek prije godine, ali toliko volim ovaj grad, da sam već postala legica! :)(skontala sam da te znam preko fotki od frenda)

    Srecka i Marija, hvala na komentarima!
    Marac veliki kisss šaljem! :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatka si na ovoj slicici! srrrk! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Slazem se sa Marinom. Mada mi se sve fotke dopadaju.

    OdgovoriIzbriši
  15. odlicne slicice! svidjaju mi se ove ogrlice gore!

    OdgovoriIzbriši