petak, 16. prosinca 2011.

NEW YEAR`s PARTY outfits

These days I have been very busy with shooting for the New Year outfits and taking pictures of the same. I love working with people who enjoy what they do and with my beautiful models, so this whole working atmosphere was absolutely pleasant! I proposed two sets of clothing combinations: four combinations in  black and 4 in vivid colors in my collections. Here is the part of the atmosphere from recording TV reports and photos from the session. Enjoy!

Ovih sam dana bila jako zauzeta snimanjem  za novogodišnje outfite i fotografiranje iste. Volim raditi s ljudima koji uživaju u onom što rade i sa svojim predivnim modelima, pa je cijela ova radna atmosfera bila apsolutno ugodna! Predložila sam dvije grupe odjevnih kombinacija: četiri crne kombinacije i 4 u živim bojama iz svoje kolekcije. prenosim vam dio atmosfere sa snimanja TV priloga i fotografije sa sessiona. Uživajte! 

Making of "NEW YEAR OUTFITS" fot TV:
photos: Kristijan Kro
Models: Ana Macan, Dora Flačer, Jelena Božić i Marta Suk


me with reporter Jelena from STV television  








NEW YEAR`s PARTY outfits editorial for my new collection: 
Photos: Me
Models: Jelena Božić, Marta Suk, Dora Flačer






















Hope u like my photos and creations! 


Love u all, Manuela

Broj komentara: 10:

  1. Svidja mi se mnogo tamni outfit sa kosuljom sa zvezdicama :)))
    A sto se tice kombinacija sa veselim bojama - sve mi se dopadaju! Posebno pink majica i zlatna suknja i sarena haljinica na jedno rame sa crnim pojasom ;)
    Svaka cast, Manuela! :***

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe ste svi i prelijepe su haljine!

    http://grumfus.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. They are nothing but simply gorgeous...the colors and style blending beautifully to create excellent fashion.

    OdgovoriIzbriši
  4. cestitam!! :) sve haljine izgledaju bas lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. zlatna suknjica je totalni must have ovog blagdanskog perioda, odlična je!

    OdgovoriIzbriši
  6. fantastično... sve :-D
    ako se baš moram odlučiti onda ona prva, sivo crni print, predobra je :-D
    čini mi se da si ti 'namištala' i manekenke, sve mi fotke imaju tvoj štih :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. komplet sa zvjezdicama i zlatna suknja su mi najljepši!!

    http://worldisrunway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super mi je kombinacija roze i tirkizne, kao i zadnja srebrna haljina! <3

    OdgovoriIzbriši