ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

December inspiration post & some my moments


Volim moje male rituale, pamtim trenutke i veselim se ljudima koje volim...volim moje ruževe, zeleni čaj, blagdanski ugođaj! Prošli tjedan sam završila sve svoje poslove za ovu godinu, pa vam želim dočarati neke od mojih prošlotjednih trenutaka kroz moje fotografije. 

Sada sam se polako prebacila na onu ugodnu blagdansku fazu kad mi je jedina briga da se dobro naspavam, razmišjam kako ću ove godine okititi bor, što ću pokloniti prijateljima, roditeljima, bratu (da da, nisam još kupila poklone)  i kakvim kolačima napuniti blagdanski stol. Nije me briga ni za kalorije, ni za loše vrijeme, jednostavno ću uživati u kuhanom vinu sa klinčićima, gledati božićne filmove, fotkati najdraže blagdanske trenutke, osmjehe na licu dragih ljudi i nastojat zadržati ta sjećanja zauvijek! <3

Nakon humanitarne revije u Avenue Mallu (Osijek) sa frendom

 Outfit: Blazer- Zara, shirt &scarf - vintage, shorts - TRN





Sa prijateljicom Nerom u Vinkovicma na njenom malom dogašanju "KAVA SA CURKAMA" na kojoj predstavlja predivne, kreativne radove! Poklonila mi je broš i šal, vidjet ćete ih uskoro! 

Outfit:  blazer - Topshop, t-shirt - stradivarius, scarf - urban republic, shorts - TRN

My outfit wishlist







 Velika pusa od mene! 

Manuela 


Broj komentara: 8:

  1. Predivne fotke <3 Bome si se lijepo provela kroz to vrijeme. :)

    P.S. Ma koga je uopće briga za kalorije sad u vrijeme blagdana?! :P

    OdgovoriIzbriši
  2. ...a ja volim tebe!
    Prekrasne fotke i volim citati divne rijeci iza kojih se skriva osoba koja je jos divnija!

    p.s. a suze? odakle su? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. pusa i tebi :)))
    ps. super si ovo s ledenkicama skombinirala :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne nijanse crvenih karmin, i taj rozi sako je prelep, lepo ti stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasne božićne sličice, a zadnja (iako nije božićna :) mi je savršena...

    OdgovoriIzbriši