utorak, 25. rujna 2012.

And she`s gone...

My outfit: cardigan - second hand, ankle boots - New Look, bag - ebay, shorts - Levi`s +DIY, belt - stradivarius, tank - topshop, hat - new yorker
Photos: Kristijan Kro

1. Book, coffee & cake for chill time
2. home made Cheeseburger
3. my baby dog - Bowie 


This fall I`m not asking too much - good boots, a cardigan and beloved hats.


"Whenever you wear your hat, your day will be special."  Margo Nickel




Hope u like it! 
KISSES, Manuela 

Broj komentara: 20:

  1. Torba mi se mnogo sviđa, super je za kombinovanje :}

    OdgovoriIzbriši
  2. znaš da planiram već odavno nabaviti jedan šeširić (imam jedan ali to je mamin), i nadam se da ću uspjeti pronaći savršeni, jer su mi svugdje cijene preskupe, a ne znam di bi mogla naći neki dobar a po pristupačnoj cijeni.imaš ideju neku možda? :))
    tvoj outfit odličan, a ti si divna kao i uvijek! <3 što se tiče hrane, sve mi mogla, i čizzz, i mafin i kavicu i dobru knjigu! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateica, ja ti najbolje šešire za sada imam uglavnom iz New Yorker-a. Ovaj zadnji šta sam kupila platila sam 9 kuna! :-)
      Imaš dosta dobar izbor i na ebay.uk! <3 <3 <3

      Izbriši
  3. I ja sebi zelim kupiti jedan divni sesir, poput tvog!
    Outfit, pun pogodak, kao i uvijek!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. kombinacija je super, street style, ali moram priznat da mi je oko zapelo za ovaj home made hamburger, pogotovo sad u 2 ujutro :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mi je ovaj rupičasti džemperčić, uvijek padam na takve :)) I slike su totalno street style, kao da te paparazzi progone, predobro :DD!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je ideja za ovaj dodatak na kraju posta :)

    OdgovoriIzbriši
  7. you have a great blog!!i love all those ankle boots.:-)
    http://alchiyonjen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan mi je taj cardingan. baš savršen za I don't care look :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima na komentarima! <3 ljubim! <3 Drago mi je da vam se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. torba je savršenaaaa <3 može možda link? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. To je taj coolerski look!Pa jos i paparazzo slike;-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  12. Love the whole outfit!
    Cool blog dear! Following you on Bloglovin! Hope you'll follow me back! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako je lepo legao oversize kardigan na ovaj teksas sorc...pa jos sesiric! :)


    a kuca je <3333

    OdgovoriIzbriši