ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Paparazzi (outfit post)

In late hour on city streets just silence, you and me    
My outfit: top -h&m, jeans - trn, sandals - deichmann, clutch - pull&bear, bracelets - stradivarius, indian shop, h&m, rings - ebay, sunglasess - New Look
Photos: Kristijan Kro

I'm still trying to prolong the summer with my mantra. I put a bit of animal prints. Just as you can see it's there. Sunglasses are essentials. Restrained smile ...! Summer is nearing the end even though I deny it! I'm not ready to say goodbye to the summer yet!
Do you? 


Kisses, Manuela

Broj komentara: 19:

  1. krasna si, od glave do pete. sandale bih ti odmah ukrala! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotke odlične, outfit mi se sviđa, posebno vrećaste hlače i te divne divne šuze

    OdgovoriIzbriši
  3. super stritstajl fotkice, svida mi se kombica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super fotke.
    Svidja mi se crno bela majica, a sandale najbolje obozavam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je outfit, jedino možda po mom ukusu ove hlače da su klasično uske kao traperice. A cipele su mi vrh svega, premoćne su! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hlace su odlicne, uzivam u baggy hlacama! bas sam si anrucila jos jedne :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantasticno! obozavam baggy pants i u kombinaciji sa tim stiklama mi izgledaju vrhunski! I topic mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. odlican outfit! svidja mi se kako si torbicu uklopila sam black & white topom! cool skroz!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super autfit. Hlace su predobre :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sta da kazem, PREDIVNA si u svakom izdanju! :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. divne hlače i top, a i tetovaža je odlična :) heh, i ja se teško mirim s krajem ljeta. gnj, dovraga i ta jesen. :P valjda će nam se osmjehnuti još koji sunčani i topli dan!

    OdgovoriIzbriši
  12. obozavam slike u paparaco stilu!
    haaajde da jos produzimmo leto :( u bgdu pada kisa ne prestaje, tjah

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous look,inlove with your top, nice blog,follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši