četvrtak, 20. rujna 2012.

Next to me (moments in life)

postcards from my trip, reminding me that I have to cherish the moments
in my closet
 you know that moment when you realize that your eyes are fixed on something you just can not resist!
I know!
 I present to you my new coat in animal print. I found it in a second hand, unworn and in my size! 
 It must be a destiny!
the SHOES
from New Look 

and NEW ankle boots gift from my beautiful frined Marina 
She knows how much I want to go to 
 festival.
 Thank u darling so much!

BREAKFAST time; for me today fresh figs with cereals and sweet cream

 break
for me 

SOMETHING for my new DIY project 
(post about it SOON) 

End of the day is best to finish with homemade muffins and coffee with my friend Mirna! I don`t count the calories! It's so boring! You need to enjoy life! You only got this one! 

 Hope u like this post!
LOVE U ALL, Manuela  

Broj komentara: 13:

  1. Divne slicice!
    Obuca mi se naravno najvise dopada!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Verona <3 Paris <3 ... Shuze sa šiljcima ... ljubomorna sam ... i da nadam se da u albumu great Movie Collection ima nešto iz D.Dancinga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. vidi se da uživaš u svakom trenutku, to je retko održati ovih dana! :}

    OdgovoriIzbriši
  4. It's a very nice post! I love your boots indeed

    anyway wanna follow each other? just let me know ;)
    xoxo
    www.jiglycious.com

    OdgovoriIzbriši
  5. O baš lijep post! Puno lijepih sitnica, a u biti se život i sastoji od sitnica. Samo što ih često ne vidimo! :) Ilina

    OdgovoriIzbriši
  6. Diiivne fotografije! Uzivaj, draga :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan post! Obozavam ovakve tvoje postove, super su!

    A.

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan post! :) sreću čine male stvari, ti nam to uvijek iznova pokažeš na sebi jedinstven način. obožavam ovakvu vrstu postova! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Cool post. Super fotke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello, sweetie! Nice post)
    I like your blog
    Would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  11. joj odakle su stiklice sa bodljama ako smijem znati? odlicno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. New Look draga, nije tajna, napisala sam i ispod slike! :* <3

      Izbriši
  12. Želim kolačiće i cipele i leopard i ovakve trenutke i sveeee!

    OdgovoriIzbriši