subota, 1. rujna 2012.

It`s all about PARKAS (&outfit post)

This is my ode to the parkas! Ceremoniously announce that I will have at least 10 parkas until November! I promise, not only for you but to myself! I'm going to buy some and some I'll do it by myselfDrawings and cuts are ready! :) You can follow further development of my obsession! Here you can see my wish list for September. And of course my new New Look Parka, which has already gone through a couple of events; coffee with my friend, road trip, concert Red Hot Chili Peppers...

Ovo je moja oda parkama! Svećano najavljujem da ću do studenog imati najmanje 10 parki! Obećajem, ne samo vama, nego sebi! neke ću kupiti, nee već imam, a neke ću si sama napraviti! Nacrti i krojevi su spremni! :)
Vi pratite daljni razvoj moje opsesije! Ovdje ćete osim onih koje bih željela imati moći i vidjeti moju WISH LISTU za rujan. I naravno moju NOVU New Look parku koja je već amnom prošla par događanja; kavu s frendicom, road trip, koncert Red Hot Chili Peppersa, a vjerujem da će još mnoge memorije zapisati!




OUTFIT
My outfit: parka & sandals- New Look, tank - zara, shorts - diy, bracelets - stradivarius
Photos: Kristijan Kro



Manuela

Broj komentara: 19:

  1. probavala sam taj prsluk u New Looku, krasan jeee <3 i da, i meni se jako sviđaju parke. predobro izgledaju na sve ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja bih neki deo te wishliste! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh parke<3 divna mi je ova tvoja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, obozavam! Ona parkica iz Pull&Bear-a jer od pre neki dan moja i znam da je necu skidati citavu jesen! Vec je obozavam :D
    A tvoje fotke su tako full! Fenomenalna si :D
    Mislim da sam od tebe i pokupila ljubav prema parka jaknama ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva cekam malo hladnije vreme pa da prosetam moju ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja sestogodisnja kcer ima parku vec dvije godine, a ja nemam ni jednu. E, pa vrijeme je da se to promijeni! Tvoj outfit ooodlican, parka je <3! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  7. Na ovoj tvojoj listi ima tako divnih momenata!;)
    Super su fotke!

    OdgovoriIzbriši
  8. predivan outfit, lijepo si iskombinirala kratke hlačice i parku :) odlično!

    OdgovoriIzbriši
  9. fora su mi parke, ja cu morati u zaru :)
    ali kako su im ove sezone dobre stvari nece mi tesko pasti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Perfect outfit.*_*
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you so much for the follow.<3
    Follow you back on bloglovin #113 and gfc.
    Have a nice week!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. joooj te parke su mi novo otkriće <3...obavezno želim neku vojnu za ovu jesen!

    divne su slike!! bas si se nekako uklopila u pozadinu, a hlačice odma upadaju u oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš hlačice! :) Imala sm jedne koje su mi bile tako neupotrebljive dok nisam napravila to od njih! Nosala sam ih cijelo ljeto! <3

      Izbriši
  13. parka je super, i ja bi sve sa tvoje wish liste!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja imam samo tri :D i jedva čekam jesen samo zbog njih! ova tvoja je predobra,uf sad vidim da mi treba i ovakva neka u prsluk formi.. i super ti je šorc!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam svima puno! Drago mi je da vam se sviđaju parke! <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Vec imam jednu! Ali zasto se tu zaustaviti? :D Btw, tvoja je divna!

    OdgovoriIzbriši
  17. I na mojoj je,tvoje mi se jako svidja!

    OdgovoriIzbriši