nedjelja, 23. rujna 2012.

Be my companion for a walk (outfit post)

My outfit: blazer - stradivarius, necklace&bag - ebay, t-shirt- topshop, pants - second hand, ankle boots - new yorker
Pictures: Kristijan Kro

I don`t even want to accept the fact that summer is over. The thought of it drives me crazy. I`ll accept it sooner or later somehow. I just need more time. Although I love the smell of roasted chestnuts and the rustling of leaves ... but I think that  fall should wait a little more outside the door.
Details from summer wardrobe extend summer ... lightweight summer pants and shirt that I adore. And there is he ... Bowie ... my puppy ... because of him every day is like summer. <3 

Love u all, Manuela

Broj komentara: 29:

  1. I think i am in love with the pants!
    Love the photography and i think your companion is damn cute!:)

    Shubhi's Revels!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sto tvoja kombinacija ima vise uzoraka i boja.
    Hlace su super kao i torba <3

    Kuca mazna preslatka je !!

    OdgovoriIzbriši
  3. preslatkii! :)) prva je slika odlična, baš za naslovnicu tvog profila na facebooku! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično!! može link za torbicu i ogrlicu? *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ti to oboje dobila, ali probam se raspitat za link, pa ti javim di se može naći! :) A ogrlicu ti imam još jednu, pa ako želiš, javi mi se u inbox, pa ti je mogu pokloniti! :) simone.eyos@gmail.com

      Izbriši
  5. Ajmeee što si ti dobrica,pa i poklanjaš stvari :D inače,zaljubila sam se u hlače :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imam Majo, nikad mi nije žao dati nekom nešto! <3

      Izbriši
  6. Nisam mogla da se skoncentrišem na kombinaciju od slatkoće ove male kuce :D
    Medenjak jedan!

    OdgovoriIzbriši
  7. ove hlače su super i jako mi se sviđa kompletan outfit!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma super ti je kombinacija ali kad sam vidjela pasića rastopila sam se :love:

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas dobra kombinacija. Cipele su prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
  10. charles m. schulz je sasvim u pravu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. hi lovely! you look so pretty, love the pants :D what do you think of following each other on GFC and bloglovin'? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  12. Torba mi je predivna, dopada mi se kombinacija sa tim pantalonama, totalno sveze i drugacije :)
    Bowie <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooo! Divni ste ovako zajedno! Ali njegove okice... *.* Love.

    OdgovoriIzbriši
  14. I love your pants, such a cool print!

    www.fashioncontainer.com

    OdgovoriIzbriši
  15. kako ste se divno modno uskladili! ovo je predivno!!! a plave okice malog Bowiea... da ti pamet stane od slatkoće... ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kuca sa razlicitim okicama - med! <3

    OdgovoriIzbriši
  17. print hlace su super :) odlicno uskladjeno

    OdgovoriIzbriši
  18. Bowie je presladak, a tvoje hlače su to die for :)!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala svima na predivnim komentarima! :*

    OdgovoriIzbriši
  20. your dog is amazing! thanks a lot for your sweet comment ;) i'm now following you!

    muck love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  21. mislim da imamo isti ukus za halce! presladak psic!

    OdgovoriIzbriši
  22. Diiiiiivan je <3

    kao i pantalone :)

    OdgovoriIzbriši