subota, 15. rujna 2012.

NYFW september 2012: street style inspirations




KISSES, Manuela

Broj komentara: 14:

  1. uff, svu odjeću bi im ukrala odmah! :D predobre su mi sve do jedne. :*

    OdgovoriIzbriši
  2. najlipsa mi je elena u kenzo sweateru, ali bi joj lanci barbie maknula, a i u druge dva izdanja je krasna <3
    rumi je isto krasna
    cipkaste zecije usi
    celine blazer i ta zelena ogrlica
    i tako :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah te fotke sa ulice uvek mi zagolicaju mastu..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah te slike sa ulice uvek mi zagolicaju mastu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, koje fotke i koje dobre ideje! Stvarno izgledaju prefantastično, sve do jedne, makar ponešto od toga ne bih obukla ni da me muče...Ali u globalu divno! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  6. Hoću da gledam ovako nešto na ulicama svog grada :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow kakvih sve savrsenih komada ima,posebno me odusevljavaju plave i zelene kombinacije sa pocetka posta :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam vrijeme fashion week-a zbog street style fotki na Style.com, super si izbor napravila, mogla bih do sutra gledati!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna mi je ova tvoja rapsodija boja i uzoraka!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je nekako da tri dana gledas pa da ti ne bude dosta
    predivne su <3

    OdgovoriIzbriši
  11. kratke jenas hlace su odlicne! i predobra inspiracija!

    OdgovoriIzbriši
  12. This web site really has all the information and facts I needed concerning
    this subject and didn't know who to ask.
    Take a look at my web page - tankini Swim Wear

    OdgovoriIzbriši